Slide

Mai 2015

Investiții, profit, rezultate favorabile, creșteri sau situații benefice – sunt toate vești extraordinare pentru oamenii de afaceri din orice colț al lumii. Toate acestea nu pot fi posibile fără parteneri de afaceri puternici, care au același scop precum companiile ce se bucură de toate aceste beneficii, iar partenerii de afaceri au nevoie, pe lângă beneficiile materiale, și de un “Mulțumesc!”. Pare simplu, uneori chiar banal, dar efervescența mediului de afaceri face ca de multe ori investitorii să uite cât de important este acest cuvânt pentru prezentul și viitorul lor.

Recunoașterea creditelor unei instituții sau a unei singure persoane care a fost alături și a susținut creșterea afacerii în care sunteți implicați este nu doar normală, ci și esențială pentru ambele părți. Pe de o parte, este o modalitate clară prin care este dovedit faptul că sunteți conștienți de importanța celor din jur în atingerea succesului, iar de cealaltă parte cei implicați vor dori nu doar să continue în același fel ca și până acum, dar să se dedice și mai mult, întrucât sunt conștienți de faptul că activitatea lor este una vizibilă și apreciată la cel mai înalt nivel.

Psihologii au declarat, în nenumărate rânduri, faptul că angajații, dar și clienții sau partenerii de afaceri nu sunt interesați doar de partea financiară a unui proiect, ci și de relația cu cei implicați direct. La acestea se adaugă și meritele pe care inițiatorii proiectului le acordă, iar cea mai simplă modalitate prin care se pot recunoaște meritele cuiva este un sincer “Mulțumesc!”.

“Dumnezeu ţi-a dăruit 86.400 de secunde azi. Ai folosit vreuna pentru a spune <mulţumesc>?” – William Arthur Ward