MAI 2016

Investițiile în securitatea informațiilor au devenit de foarte mult timp incredibil de importante pentru orice companie. Mulți sunt de părere că despre acest lucru trebuie să țină cont doar companiile care colectează informații delicate despre clienții lor, precum locația sau preferințele de consum. Incorect, pentru că atunci când vorbim despre securitatea datelor ne referim la un spectru mult mai larg, care pornește chiar de la detaliile propriilor angajați, se extinde către informațiile despre planurile de investiții ale companiei și felul în care acestea pot deveni publice și exemplele pot continua.

În trecut, securitatea datelor era explicată ca niște setări tehnice în sistemele utilizate intern. Odată cu trecerea timpului însă, specialiștii din toate domeniile de activitate au realizat faptul că acesta este doar primul pas. Vorbim despre decizii corecte, estimări ale riscurilor și ale impactului, dar și despre planuri concrete în cazul în care se pierd date importante și, nu în ultimul rând, despre un back-up continuu care să ofere transparență și vizibilitate datelor acumulate în timp.

Securitatea informațiilor este un adevărat factor de dezvoltare pentru companii, indiferent de domeniul de activitate. Este un adevărat pilon care stă la baza unor decizii corecte luate pe fondul unor date nealterate și la care poate avea acces doar un cerc restrâns ce analizează datele provenite în urma unei cercetări.

Un nivel corect al securității informațiilor într-o firmă nu înseamnă doar siguranța planurilor de viitor și păstrarea acestora departe de ochii competiției, ci și un nivel crescut de încredere din partea clienților, fără de care niciun business nu poate supraviețui.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Ianuarie 2016Ianuarie 2016 Un nou an, un nou început, cu posibilități fără limite pentru afacerile din România. Dacă 2015 a fost un an marcat de o perioadă de revenire după criza economică, în care oamenii de afaceri au reînceput […]
  • August 2015August 2015 Antreprenor, om de afaceri cu experiență bogată, directorul unei multinaționale, middle-manager sau simplu angajat cu performanțe peste medie. Ce au toți în comun? Dincolo de dedicarea fiecăruia și de […]
  • IULIE 2018IULIE 2018 Până acum câțiva ani, ideea de antreprenoriat în România era una ce putea fi definită de mulți ca o adevărată nebunie. După o perioadă în care toți eram obișnuiți cu vestitul programul 9:00 – 17:00, să […]
  • Mai 2014Mai 2014 Inovația este cheia oricărei activități. Toți cei care sunt implicați în afaceri, indiferent de domeniul ales, sunt de acord cu acest lucru. Este loc pentru oricine pe piață, doar că oferta trebuie să fie […]