Mall-uri NEPI Rockcastle.

Mall-urile deţinute de NEPI Rockcastle se redeschid. Ce reguli trebuie să respecte clienţii?

16.06.2020

Mall-uri NEPI Rockcastle. Compania a anunţat reluarea în siguranță a experienței de shopping în cele 19 mall-uri din România. Dezvoltatorul a dat startul la #shoppingînsiguranță începând cu 15 iunie 2020. Măsurile de siguranță pentru toți clienții rămân prioritatea principală.

Mall-uri NEPI Rockcastle. Măsuri de siguranţă

Aşadar, NEPI Rockcastle a implementat un plan de măsuri suplimentare de siguranță. Acesta are drept obiectiv principal prevenirea răspândirii Covid-19 și este concentrat pe doi parametri principali:

  • asigurarea distanțării sociale de minimum 2 metri
  • asigurarea dezinfectării constante a centrelor comerciale.

Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, se numără:

  • instalarea unor dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie din centrele comerciale
  • aerisirea periodică, în mod natural a mall-ului,
  • instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație (cafenele, lifturi, scări rulante, grupuri sanitare, culoare magazine etc).

Mall-uri NEPI Rockcastle. Masca este obligatorie

Accesul în mall este permis doar clienților care poartă mască de protecție. Această măsură este obligatorie și pentru personalul din magazine și echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităților, la intrarea în centrul comercial, s-a implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienților.

Mall-uri NEPI Rockcastle. Campanii

Cu mesaje de amplificare a siguranței și distanțării fizice, cele mai importante mall-uri din portofoliul NEPI Rockcastle din București se redeschid cu diverse concepte în linie cu această perioadă:

  • Mega Mall lansează campania „Cu dor din Mega Mall”
  • Promenada Mall anunţă campania „Ne vedem în siguranță”

Aceste campanii includ mesaje și reguli de conștientizare a siguranței și distanțării fizice.

O experienţă ce trebuie savurată cu responsabilitate

Mall-urile comerciale și-au întâmpinat clienții cu două campanii menite să le reamintească faptul că shopping-ul este o experiență ce trebuie savurată cu responsabilitate în această perioadă. Vizitatorii au descoperit aceleași spații generoase și magazine pregătite să îi primească în condiții de siguranță.

Citeşte şi Rezultate financiare Hornbach: Afaceri în creştere în anul 2019-2020

 

 

Citiți și despre: