Facilitati fiscale firme 2020

Nutricia România are o nouă conducere

12.03.2020

Nutricia România, compania de nutriție specializată a Danone, anunţă schimbări în echipa de conducere. Robert Jasinski este noul Country Manager al Nutricia România, în timp ce Francisc Kiss, fostul Country Manager al companiei, a fost promovat în funcţia de Global Category and Channel Development Director, la sediul Danone din Amsterdam, Olanda.

Manager Nutricia România. Experiența profesională

Robert Jasinski deține o experienţă de peste 15 ani în FMCG. Acesta s-a alăturat echipei Nutricia din Polonia în anul 2011. El a gestionat cu succes multe proiecte în cadrul companiei. Cea mai recentă funcţie a sa a fost de National Sales Manager Modern Trade pentru Nutricia Polonia. Acolo a fost responsabil cu dezvoltarea şi execuţia strategiei de vânzări. Robert are o vastă experienţă profesională în crearea unor noi modele de business, pornind de la strategie şi până la poziţionarea de brand, fiind preocupat, în același timp, și de dezvoltarea şi motivarea oamenilor.

Ce spune noul manager al companiei?

„Sunt încântat de această oportunitate de a-mi extinde experienţa pe piaţa din România, care este plină de provocări şi foarte interesantă din perspectiva consumatorului, având norocul de a fi alături de o echipă de profesioniști. Mi-am propus să continui activitatea excelentă a lui Francisc şi să susțin mai departe dezvoltarea companiei prin îndeplinirea obiectivelor de business”, a spus Robert Jasinski.

Manager Nutricia România. Francisc Kiss

Francisc Kiss şi-a început cariera la Nutricia România în 2009. Atunci, el avea funcţia de Trade Marketing Manager. Ulterior, a ocupat diferite poziţii, inclusiv cea de Sales Director. În ultimii 5 ani, în calitate de Country Manager, a contribuit la construcţia unei organizaţii de succes şi a unui model de afaceri durabil, reuşind să obţină, în fiecare an, o rată de creştere de peste 10%.

„Sunt entuziasmat de noul meu rol în cadrul companiei, mai ales că acum voi avea ocazia să îmi aduc contribuția la nivel global, prin dezvoltarea categoriilor şi a strategiei pentru diferite canale de vânzare. Având la bază o expertiză internațională în mai multe industrii din FMCG, Robert va avea un rol important în continuarea dezvoltării strategiei Nutricia în România”, a declarat Francisc Kiss.

Nutricia România oferă soluţii nutriționale inovatoare bazate pe ştiinţă pentru momente cheie din viața fiecărei persoane. Acestea pot fi utilizate începând din primii ani de viață, maturitate și până la etape mai avansate de vârstă.

Citește și Kaufland România, măsuri pentru prevenirea coronavirusului. Anunțul făcut de retailer

 

 

 

Citiți și despre: