Mărcile proprii Hornbach de vopseluri câștigă teren

03.09.2013

Business-ul Hornbach România raportează o creștere în ceea ce privește vânzarea de vopseluri proprii, un procent de 40 la sută dintre acestea fiind reprezentante de mărci realizate pe plan local.

“Vopselele din marca proprie au început să fie tot mai căutate de către clienţii noştri, depăşind peste 40% din vânzările totale pe acest segment. Acest lucru se datorează în primul rând gamei variate şi diversificate de care dispunem, de la vopseaua clasică de diferite nuanţe, la cea anti-mucegai, cu latex, acrilică sau cu diferite efecte”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Vizavi de bugetul pe care românii îl stabilesc pentru vopsirea integrală a caselor lor, s-a observat că pentru un apartament mediu de două camere, costul este cuprins între 89 de lei şi 199 de lei, în funcţie de tipul de produs ales.

“În general, recomandăm clienţilor noştri să opteze pentru o vopsea de calitate pentru zugrăvirea locuinţei. În ciuda faptului că aceasta are un preţ uşor mai ridicat, conferă lucrării o durabilitate mult mai bună şi are un grad mai mare de acoperire, lăsând aspectul peretelui uniform”, a mai spus Rusu. Totodat, conform Hornbach România clienții de pe piața locală aleg în general pachetele speciale de vopseluri care includ pensule sau amorse în mod gratuit.

În general, clienții români aleg culori deschise atunci când decid să își vopsească locuințele. „Pentru clienții care doresc să folosească nuanţe deosebite, pe care nu le găsesc la raft, oferim serviciul de mixat vopsele. Putem obţine până la un milion de nuanţe, cu ajutorul celui mai modern concept de mixare. În plus, folosind serviciul de scanare, putem reproduce nuanţa dorită doar pe baza unei mostre adusă de către client”, a adăugat directorul Hornbach.

 

Citiți și despre: