Martie 2016

2016 este anul în care companiile, indiferent de dimensiunile lor, vor înțelege necesitatea promovării online. În același timp, anul curent este, potrivit analiștilor, anul în care autoritățile vor începe să susțină start-up-urile și să realizeze importanța business-urilor aflate la început de drum pentru dezvoltarea economiei și diversificarea domeniilor de activitate.
Toate acestea conduc către o concluzie simplă, aceea că vom fi martorii unei creșteri a numărului start-up-urilor orientate către tehnologie. 2015 a fost primul an în care căutările online realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au surclasat căutările de pe desktop pe teritoriul României. La această informație se adaugă faptul că aproximativ 15% dintre vânzările online din țara noastră au fost generate de pe un device mobil. Cu alte cuvinte, online-ul este un mediu care va avea o dezvoltare și mai impresionantă în lunile care vor veni, comparativ cu anul trecut, iar toate acțiunile vor fi îndreptate mai ales către utilizatorii care accesează Internetul prin intermediul telefonului mobil.
În tot acest timp, conținutul promovat se transformă. Astfel, potrivit datelor Wyzol (agenție de publicitate din Marea Britanie), alături de articole, conținutul video este cel care va fi în atenția tuturor. Pe de o parte consumatorii preferă să afle toate informațiile de care au nevoie fără să depună efortul necesar de a citi cu atenție un text. De cealaltă parte, nu mai puțin de 88% dintre companiile intervievate sunt de părere că un videoclip reușește să comunice mai bine și mai rapid informații despre serviciile și produsele oferite.
Concluzia este, așadar, simplă: toate afacerile vor investi direct în promovarea online, pe parcursul anului 2016. Acest lucru se va face însă cu o atenție deosebită pentru utilizatorii de telefoane mobile, iar conținutul promovat va deveni din ce în ce mai personalizat pentru consumatori, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora într-un mod cât mai natural.
Online-ul a devenit locul unde fiecare afacere trebuie să existe. Afacerea ta este?