În perioada Paștelui, moment în care este dificil să diferenţiezi un produs, întrucât toate brandurile duc o competiție acerbă pentru o cotă de atenție cât mai ridicată, WOPA Communication a derulat pentru producătorul de uleiuri vegetale Bunge o campanie cu un obiectiv îndrăzneț: acela de a crea o experiență unică pentru consumatori, care să declanșeze decizia de cumpărare și care să poziționeze uleiul Unisol drept produs de prima alegere în lista cumpărăturilor din acea perioadă.
Având motto-ul “Îți vine natural să gătești cu Unisol”, campania a mizat pe un insight prețios venit din partea clientului.
“Unisol spune că în viața de zi cu zi, cu toții facem mici compromisuri pentru binele celor dragi – dar nu și în pregătirea preparatelor. Ne-am dorit să accentuăm atributul de brand al uleiului de primă presă Unisol – naturalețea – în special în perioada Paștelui, pentru că este o perioadă în care gătim mai mult decât de obicei și acordăm mai multă atenție alegerilor pe care le facem”, declara Monica Spiru, Marketing Manager, Bunge România.
Ideea campaniei a fost ancorată atât într-un adevăr propus de produs – naturalețea uleiului de primă presă, cât și în cunoașterea foarte bună a obiceiurilor și nevoilor consumatorilor în perioada respectivă.
“Știind că românii sunt din ce în ce mai preocupați de latura estetică a tot ce îi înconjoară, cât și de aspectele unei vieți sănătoase, am creat execuții cu un puternic impact senzorial, care au asigurat diferențierea în peisajul aglomerat de decorațiuni de Paște și multitudinea de activări de brand din perioada respectivă”, spune Radu Aciobotaritei, Junior Brand Manager, Bunge România.
Campania de promovare a avut loc în perioada 16 martie – 24 aprilie 2018, în Capitală și la nivel național, iar printre mall-uri și hipermarketurile în care au avut loc activarile se numără Carrefour Orhideea și Băneasa Feeria, dar și galeriile comerciale Afi Cotroceni, București Mall, Promenada, Mega Mall, Cora Lujerului, Plaza România, dar și Shopping City Galați, Shopping City Suceava, Felicia și Palas Iași.
„Ne bucurăm că, la final de campanie, putem să spunem că a fost cea mai bună luna martie din ultimii şase ani din punct de vedere al vânzărilor pentru Unisol din ulei de primă presă. O campanie originală pe piața uleiurilor din România – Unisol fiind primul brand care și-a asumat acest tip de dialog in-store – aceasta a asigurat și o creștere semnificativă a vizibilității și întărirea poziționării de brand care comunică cu multă naturalețe”, declară Petre Ioniță, Trade Marketing Manager, Bunge România.