Campania de încurajare a utilizării cardurilor MasterCard și Maestro a accelerat creșterea volumelor de plăți la comercianți cu 56% peste media pieței. Campania a contribuit la avansul de 11,1% al pieței, conform datelor BNR pentru perioada aprilie-iunie, și a adus la o creștere cu 17,3% a volumelor tranzacționate, potrivit băncilor comerciale.
„Cu un mecanism simplu și comunicat eficient, campania completează inițiativele MasterCard pentru dezvoltarea pieței de plăți electronice și reamintește posesorilor de carduri toate motivele pentru care e mai bine să folosești cardul și nu cash-ul pentru plăți, în fiecare zi”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager pentru România, în cadrul MasterCard.
Per total, 32 de instituții financiare din România s-au alăturat MasterCard în promoția care s-a desfășurat în perioada aprilie – iunie 2014.
„Inițiative de genul campaniei MasterCard, de încurajare a plăților cu cardul sunt întotdeauna binevenite și vor beneficia de suport, în număr cât mai mare, din partea instituțiilor financiare. Plata cu cardul le oferă clienților avantajul de a-și urmări bugetul îndeaproape, dar și ușurința utilizării, rapiditatea tranzacțiilor, siguranța plăților, și nu în ultimul rând, răsplată pentru utilizare (bani înapoi de la 2 la 10%, în funcție de domeniu)”, a declarat Zoltan Sipos, Director Executiv Carduri, BCR.
Citiți și despre:
MasterCard: Anul trecut, numărul tranzacţiilor contactless a crescut de 3 ori, în Europa Numărul tranzacţiilor contactless cu MasterCard şi Maestro a crescut de peste trei ori în 2013, în Europa, iar numărul de locaţii acceptatoare MasterCard PayPass ale comercianţilor a ajuns la aproximativ 2 […]
MasterCard: Retailerii își pot crește veniturile dacă oferă cadouri personalizate Retailerii își pot crește veniturile dacă oferă consumatorilor cadouri personalizate, conform unui studiu realizat de MasterCard, care mai arată că europenii apreciază inspirația și nota personală la un cadou […]
Mastercard și Carrefour au lansat o nouă campanie „Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless” Mastercard și Carrefour au lansat o nouă campanie sub umbrela "Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless". Astfel, clienții magazinelor Carrefour din toată țara care fac cumpărături în perioada […]
Cheltuielile pe cardurile Visa emise în România au ajuns la 21 miliarde euro, în 2014 În anul fiscal 2014, cheltuielile totale pe cardurile Visa emise în România au crescut cu 9%, la aproximativ 21 miliarde euro, în contextul în care plăţile la comercianţi au depăşit în medie 10 milioane euro […]
MasterCard a lansat o campanie de informare privind plăţile cu cardul în străinătate MasterCard desfășoară, pe durata acestei veri, o campanie de informare care îi vizează pe românii care călătoresc în străinătate. Pornind de la ideea că folosirea unui card MasterCard scutește efortul și […]