Campania de încurajare a utilizării cardurilor MasterCard și Maestro a accelerat creșterea volumelor de plăți la comercianți cu 56% peste media pieței. Campania a contribuit la avansul de 11,1% al pieței, conform datelor BNR pentru perioada aprilie-iunie, și a adus la o creștere cu 17,3% a volumelor tranzacționate, potrivit băncilor comerciale.
„Cu un mecanism simplu și comunicat eficient, campania completează inițiativele MasterCard pentru dezvoltarea pieței de plăți electronice și reamintește posesorilor de carduri toate motivele pentru care e mai bine să folosești cardul și nu cash-ul pentru plăți, în fiecare zi”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager pentru România, în cadrul MasterCard.
Per total, 32 de instituții financiare din România s-au alăturat MasterCard în promoția care s-a desfășurat în perioada aprilie – iunie 2014.
„Inițiative de genul campaniei MasterCard, de încurajare a plăților cu cardul sunt întotdeauna binevenite și vor beneficia de suport, în număr cât mai mare, din partea instituțiilor financiare. Plata cu cardul le oferă clienților avantajul de a-și urmări bugetul îndeaproape, dar și ușurința utilizării, rapiditatea tranzacțiilor, siguranța plăților, și nu în ultimul rând, răsplată pentru utilizare (bani înapoi de la 2 la 10%, în funcție de domeniu)”, a declarat Zoltan Sipos, Director Executiv Carduri, BCR.