Retailerii își pot crește veniturile dacă oferă consumatorilor cadouri personalizate, conform unui studiu realizat de MasterCard, care mai arată că europenii apreciază inspirația și nota personală la un cadou mai presus de orice altceva.
Astfel, comercianții care doresc să-și mărească veniturile în 2015 ar trebui să-și extindă opțiunile de personalizare puse la dispoziția consumatorilor şi să le permitp acestora să ofere daruri cu o notă distinctivă.
Studiul MasterCard, are analizează obiceiurile consumatorilor privind cheltuielile de Sărbători, arată că oamenii preferă să ofere și să primească din partea celor dragi cadouri personalizate (46%) și cadouri cu o semnificație personală (44%).
Rezultatele raportului pot reflecta și presiunile economice continue din Europa, pe care oamenii le resimt direct și personal.
Personalizarea cadourilor și inspirația, tendințe clar reliefate
„Având în vedere că personalizarea cadourilor și inspirația sunt tendințe clar reliefate de studiu, considerăm că aceste informații vor fi utile pentru comercianți, în eforturile lor de maximizare a oportunităților pentru 2015. MasterCard a urmărit întotdeauna să furnizeze comercianților din toată lumea idei și soluții care să le asigure creșterea și dezvoltarea. Cu ajutorul acestui studiu și al altor informații, precum cele din The Digital Sharing and Trust Study care arată ce urmăresc consumatorii în mediul online, din SpendingPulse, care monitorizează vânzările pe diferite piețe și din Global Destination Cities Index, MasterCard susține comercianții în planificarea acțiunilor lor viitoare”, a spus Javier Perez, Presedintele MasterCard Europe.
În plus, vârsta contează în obiceiul europenilor de a oferi cadouri: consumatorii cu vârsta de 55 de ani și peste (55%) sunt de peste două ori mai înclinați decât cei din categoria de vârstă 18-34 de ani (7%) să ofere cadouri în bani.
Însă, cei cu vârsta de 55 de ani și peste sunt aproape la fel de grijulii la alegerea cadoului pentru cineva drag (23%) ca cei din categoria de vârstă 18-34 de ani (26%).
66% dintre europeni plătesc cu cardul
Raportul mai arată că aproape doi din trei europeni (66%) plătesc cu cardul atunci când fac cumpărături in magazine, iar atunci când fac cumpărături online, consumatorii preferă să folosească cardul de credit (39%) sau cardul de debit (25%)