Mastercard şi eMAG încurajează plăţile cu cardul

19.04.2018

Mastercard şi eMAG au lansat în această primăvară campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”. Campania continuă eforturile celor două companii din anii precedenți de promovare a plăţilor electronice în rândul consumatorilor din ţara noastră.

Aşadar, pentru orice comandă în valoare de minimum 300 de lei plătită cu un card Mastercard sau Maestro realizată pe site-ul emag.ro, m.emag.ro sau din aplicația eMAG, clienții retailerului sunt recompensaţi cu un card cadou în valoare de 30 lei, dacă nu au efectuat alte plăți cu acest card pe aceste platforme în ultimul an.

„Tot mai mulți clienți descoperă beneficiile shoppingului online, iar unul dintre principalele lui avantaje este ușurința cu care îți poți cumpăra produsul pe care ți-l dorești, de oriunde te-ai afla. Prin această campanie vrem să încurajăm clienții să folosească online cardurile Mastercard sau Maestro și să descopere cât de simplu si sigur este să plătești astfel. Pe lângă faptul că economisesc timp, clienții vor primi și un card cadou, în valoare de 30 de lei, pe care îl vor putea folosi ulterior pentru cumpărături făcute pe eMAG”, a declarat Eugen Popescu, Director de Marketing eMAG.

Campania are loc în perioada 5 aprilie – 5 iunie 2018, iar cardurile cadou nominale sunt valabile în perioada 17 aprilie – 29 iulie 2018 și pot fi folosite pentru cumpărarea oricărui produs vândut de eMAG, cu excepția produselor din categoriile „Asigurări RCA”, „Asigurări de călătorie” și „Supermarket”.

„Ne face plăcere să demarăm o nouă campanie în cadrul parteneriatului pe termen lung încheiat cu eMAG, cristalizat în jurul obiectivului strategic de extindere și promovare a plăților online. Creșterea constantă a pieței cardurior demonstrează că astfel de parteneriate se bucură, pe lângă entuziasmul nostru, și de satisfacția clienților cărora le sunt dedicate. Ne mândrim că am contribuit, încă de la început, la evoluția acestui sector. Deschiderea tot mai mare a românilor față de modalitățile de plată electronică ne determină să ne dezvoltăm strategia de promovare a celor mai inovatoare tehnologii și servicii pentru a le oferi în continuare cele mai bune experiențe de plată online, în cele mai sigure condiții. Siguranța pe care le-o oferim consumatorilor prin soluțiile pe care le furnizăm este esențială și rămâne o preocupare constantă pentru noi”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager Mastercard România.

 

 

 

 

Citiți și despre: