Mazars

Mazars are o nouă identitate de brand

23.10.2020

Mazars, firma internaţională de audit şi consultanță fiscală și financiară, îşi anunţă o nouă identitate de brand. Compania marchează, aşadar, o etapă importantă în evoluţia sa. Noul brand reflectă dorinţa Mazars de a oferi o alternativă unică pe piaţa serviciilor financiare și reafirmă angajamentul companiei de a construi o lume echitabilă, prosperă şi sustenabilă.

Anunţul făcut de CEO-ul Mazars

„Sunt foarte încântat să dezvălui noua noastră identitate de brand şi poziţionare, după doi ani de discuţii substanţiale atât cu partenerii, angajaţii și clienţii noştri, cât şi cu celelalte părţi implicate. Noua filozofie de brand reflectă organizația prezentă, dar și misiunea către care tindem în viitor. Nivelul înalt de expertiză ne permite să deservim clienți globali și locali din întreaga lume, rămânând, în același timp, fideli unei abordări agile, personale și distincte. Lucrăm ca o singură echipă unită, iar acest fapt ne permite să oferim un serviciu personalizat, la același nivel calitativ, fiecărui client, oriunde s-ar afla, bazându-ne pe cunoștințele locale, diversitatea culturală și perspectiva globală.”, a menționat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.

Creştere constantă

Mazars lansează noul brand pe baza unei creşteri constante şi a unei dezvoltări durabile, care reflectă poziţia sa puternică pe piaţă. Anul trecut, firma internaţională de audit şi consultanță fiscală și financiară a înregistrat venituri de 1,8 miliarde de euro (cf. exerciţiului financiar 2018/2019), în creştere cu 10,4% (excluzând impactul Forex de +0,2%), comparativ cu exerciţiul financiar anterior. Creşterea veniturilor în 2018/2019 a fost susţinută de o creştere organică puternică de 9,0%.

Noul brand reflectă, de asemenea, evoluţia Mazars într-un grup internaţional, prezent acum în peste 90 de ţări şi teritorii, cu aproape 25.000 de angajaţi în întreaga lume. Mazars North America Alliance aduce încă 16.000 de profesionişti, care susţin clienţii internaţionali şi îşi desfăşoară activitatea în SUA şi Canada. Extinderea internaţională a companiei se reflectă şi în nivelul geografic al surselor de venit: mai mult de o treime din veniturile Mazars provin acum din afara Europei. Asia-Pacific s-a bucurat de cea mai mare rată de creştere de 22,6% în 2018/2019, iar această regiune reprezintă acum aproximativ 15% dintre veniturile totale ale Mazars.

Mazars sărbătoreşte 25 de ani în România

„În România, am sărbătorit recent 25 de ani de servicii integrate de audit și consultanță, ancorate în responsabilitate, asumare și conștiință socială. Începând de astăzi, noua noastră identitate de brand se arată lumii întregi. Ne-am dezvoltat într-un mod sustenabil amprenta locală, răspunzând nevoilor clienților și condițiilor evolutive ale pieței, rămânând mereu fideli valorilor și culturii noastre. Cu toate acestea, succesul în afaceri nu este suficient, trebuie să contribuim şi mai mult pentru a construi o lume echilibrată generațiilor viitoare.”, a menţionat Dino Ebneter (foto), Country Managing Partner, Mazars România.

Citeşte şi Campanie de conștientizare a importanței testelor HPV, lansată de Synevo

 

 

 

Citiți și despre: