McDonald’s a vândut anul trecut în România peste 49 de milioane de burgeri

20.02.2015

Anul trecut, investițiile McDonald’s în România s-au ridicat la peste 13 milioane de lei, de acestea beneficiind cei 55 de milioane de clienți, 600 de parteneri locali și cei 4.000 de angajați. Compania a avut ca priorități în 2014 oferirea de experiențe inedite în restaurante, crearea de noi produse speciale pentru clienții din România și dezvoltarea rețelei de cafenele McCafé.

Anul trecut, McDonald’s a vândut peste 49 de milioane de burgeri și 4 milioane de cafele, produsele companiei aflate în topul preferințelor românilor fiind sandvișul Big Mac și cartofii prăjiți. De asemenea, până la finele anului, McDonald’s a vândut și peste 70.000 de porții de mere.

“Anul 2014 a fost un an bun cu multe realizări. Așteptările clienților au fost ridicate, iar noi ne-am străduit constant să oferim experiențe unice pentru întreaga familie. Anul 2015 sperăm să fie și mai bun. Ne așteptăm în mod cert la o evoluție. Ne continuăm dezvoltarea prin remodelarea restaurantelor și prin inovații de produse. Surprizele pe care McDonald’s le pregătește în acest an vor începe chiar în câteva zile pentru că 2015 este un an foarte important pentru noi – în iunie facem 20 de ani de când am deschis primul restaurant în România.” a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Remodelarea și extinderea restaurantelor au fost printre prioritățile McDonald’s în anul 2014, patru restaurante din București și provincie fiind renovate sau extinse, iar numărul total de McCafé-uri a ajuns la 14 cafenele.

Investițiile companiei în proiecte sportive au fost de 441.000 de lei, iar în proiecte de sănătate de peste 1 milion 500 de mii de lei. McDonald’s este principalul susținător al Fundației Ronald McDonald, iar în anul 2014 prin intermediul campaniei „Mi-e poftă să fac bine” s-au strâns peste 500.000 de lei, bani ce vor fi folosiți pentru a construi cea de-a treia casă Ronald McDonald. În ceea ce privește parteneriatele locale, compania are peste 600 de parteneri români, 30% din materia primă folosită de McDonald’s fiind achiziționată local.

 „Din perspectiva business-ului ne așteptăm ca anul 2015 să fie unul cel puțin la fel de bun ca 2014. În acest an, ne vom concentra pe experiențe deosebite, pe momente speciale prin care să le aratam clienților noștri că sunt parte din familia McDonald’s. În plus, aniversăm 20 de ani. E un an de sărbătoare pentru McDonald’s și ne dorim să participe la ea cât mai mulți români”, a declarat Daniel Boaje.

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Noriel ia în calcul extinderea în țările vecineNoriel ia în calcul extinderea în țările vecine Anul trecut, Noriel a raportat cel mai bun an de la deschiderea afacerii în 2009, aceasta fiind un an de expansiune pentru companiei. În plus, 2015 se anunță a fi cel puțin la fel de activ  Astfel, 2014 a […]
  • McDonald’s preia trei fastfood-uri din BraşovMcDonald’s preia trei fastfood-uri din Braşov Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care McDonald’s preia trei restaurante de tip fastfood din Braşov. Anterior acestei tranzacţii, cele trei restaurante - McDonald’s Braşov DT, McDonald’s […]
  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Afaceri de 134 milioane de lei pentru Bilka, în 2014Afaceri de 134 milioane de lei pentru Bilka, în 2014 Bilka a încheiat 2014 cu afaceri de 134 milioane de lei, investiții de 3 milioane euro și 26.000 de case acoperite. Astfel, afacerile companiei au crescut cu 29%, iar peste 4 milioane de metri pătraţi de […]