Slide

Stiri: Companii

McDonald’s a vândut anul trecut în România peste 49 de milioane de burgeri

20.02.2015

Anul trecut, investițiile McDonald’s în România s-au ridicat la peste 13 milioane de lei, de acestea beneficiind cei 55 de milioane de clienți, 600 de parteneri locali și cei 4.000 de angajați. Compania a avut ca priorități în 2014 oferirea de experiențe inedite în restaurante, crearea de noi produse speciale pentru clienții din România și dezvoltarea rețelei de cafenele McCafé.

Anul trecut, McDonald’s a vândut peste 49 de milioane de burgeri și 4 milioane de cafele, produsele companiei aflate în topul preferințelor românilor fiind sandvișul Big Mac și cartofii prăjiți. De asemenea, până la finele anului, McDonald’s a vândut și peste 70.000 de porții de mere.

“Anul 2014 a fost un an bun cu multe realizări. Așteptările clienților au fost ridicate, iar noi ne-am străduit constant să oferim experiențe unice pentru întreaga familie. Anul 2015 sperăm să fie și mai bun. Ne așteptăm în mod cert la o evoluție. Ne continuăm dezvoltarea prin remodelarea restaurantelor și prin inovații de produse. Surprizele pe care McDonald’s le pregătește în acest an vor începe chiar în câteva zile pentru că 2015 este un an foarte important pentru noi – în iunie facem 20 de ani de când am deschis primul restaurant în România.” a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Remodelarea și extinderea restaurantelor au fost printre prioritățile McDonald’s în anul 2014, patru restaurante din București și provincie fiind renovate sau extinse, iar numărul total de McCafé-uri a ajuns la 14 cafenele.

Investițiile companiei în proiecte sportive au fost de 441.000 de lei, iar în proiecte de sănătate de peste 1 milion 500 de mii de lei. McDonald’s este principalul susținător al Fundației Ronald McDonald, iar în anul 2014 prin intermediul campaniei „Mi-e poftă să fac bine” s-au strâns peste 500.000 de lei, bani ce vor fi folosiți pentru a construi cea de-a treia casă Ronald McDonald. În ceea ce privește parteneriatele locale, compania are peste 600 de parteneri români, 30% din materia primă folosită de McDonald’s fiind achiziționată local.

 „Din perspectiva business-ului ne așteptăm ca anul 2015 să fie unul cel puțin la fel de bun ca 2014. În acest an, ne vom concentra pe experiențe deosebite, pe momente speciale prin care să le aratam clienților noștri că sunt parte din familia McDonald’s. În plus, aniversăm 20 de ani. E un an de sărbătoare pentru McDonald’s și ne dorim să participe la ea cât mai mulți români”, a declarat Daniel Boaje.