Mega Image are începând cu luna februarie un nou director de marketing, Adrian Nicolaescu fiind numit în această funcție. El va fi responsabil de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare ale retailerului, alături de coordonarea activităților de comunicare directă cu consumatorii și activitățile de relații publice.
„Din noua funcție, îmi propun sa contribui vizibil și semnificativ la dezvoltarea și consolidarea Mega Image pe piața din România, precum și a relației cu consumatorii, ținând cont permanent de așteptările pe care aceștia le au. Viziunea noastră va fi foarte clară în direcția experienței pe care vrem să o oferim consumatorilor în supermarketurile Mega Image,” a afirmat Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image.
Xavier Piesvaux, director general al Mega Image, a explicat că evoluția Mega Image din ultimii ani a fost într-o direcție pozitivă, iar numirea lui Adrian Nicolaescu în funcția de director de marketing face parte din planurile retailerului de a susține dezvoltarea printr-o abordare strategică a relației cu consumatorii.
Adrian Nicolaescu deține o experiență de peste 15 ani în marketing și comunicare, în ultimii șase ani el fiind director executiv de marketing în cadrul companiei Caroli Foods Group.
Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România cu o rețea de 296 magazine în toată țară.