Mezeluri Lidl reteta curata

Mezelurile Lidl fără aditivi: Anunțul făcut de companie

21.03.2019

Mezeluri Lidl rețetă curată. Retailerul Lidl a anunțat că lansează mezelurile marcă proprie, făcute cu o ”rețetă curată”. Astfel, compania continuă să investească în calitatea produselor sale într-un mod responsabil și îmbunătățește rețetele mezelurilor. Mai exact, din lista de ingrediente au fost eliminați șase aditivi:

  • soia
  • amidon
  • MDM
  • monoglutamat
  • gluten
  • coloranți sintetici

Mezeluri Lidl rețetă curată. Mărcile proprii Cămara Noastră și Pikok

Mezelurile cu rețete îmbunătățite din mărcile proprii Cămara Noastră și Pikok sunt marcate pe ambalaj cu eticheta „Rețetă Curată”.

Anul trecut, Lidl România a eliminat din magazine și ouăle provenite de la găini crescute în baterii.

”Demersurile fac parte din strategia de dezvoltare durabilă a companiei, prin care sunt luate constant noi măsuri pentru a îmbunătăți calitatea produselor comercializate în magazinele Lidl”, a anunțat compania.

Mezeluri Lidl rețetă curată.  Aditivii eliminați

Retailerul a renunțat din rețetele mezelurilor marcă proprie la:

  • soia – o sursă de proteină vegetală, care însă poate fi alergenă
  • MDM – un ingredient obținut prin dezosarea mecanică a cărnii
  • amidon, un agent de îngroșare și stabilizare, care reține apa din compoziția produsului.
  • gluten – un alergen care se găsește în diverse cereale, care nu este tolerat de anumiți consumatori alergici
  • coloranți sintetici, care sunt obținuți prin procese chimice sau monoglutamat (E621), un potențiator de gust

Așadar, mezelurile marcă proprie Lidl cu „Rețetă curată” pot fi consumată și de persoanele alergice la gluten.

Mezeluri Lidl rețetă curată.  Despre companie

Lidl este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa.

Retailerul este prezent în 30 de țări din întreaga lume. La ora actuală, Lidl operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice.

Compania are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 6.000 în România. În țara noastră, retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine și patru centre logistice.

Citește și Piața de eCommerce din România 2019. Cinci tendințe pentru magazinele online

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Mezelurile Lidl fără aditivi: Anunțul făcut de companie

  1. Pingback: Asigurare animale de companie City Insurance | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.