Slide

Producători

Midanif, proporția perfectă dintre pasiune și viziune în afaceri

01.05.2019

În prezent, compania derulează un proiect de extindere a capacității de producție în valoare de 1 milion de euro. Midanif, fabrica de ciocolată din satul Cărpiniș, județul Timiș, reprezintă povestea de succes a doi antreprenori români, soț și soție, care au pornit la  drum în această afacere în urmă cu 18 ani. Afacerea ale cărei baze au fost puse în anul 2001 a evoluat constant și a înregistrat recent o cifră de afaceri de peste 2.500.000 de euro.

Compania a beneficiat de-a lungul timpului de investiții de peste 3 milioane de euro, sume care au fost folosite în principal pentru a moderniza activitatea de producție prin dotarea cu utilaje moderne, mult mai eficiente și care respectă cele mai noi tendințe din domeniu.

Toate aceste eforturi au avut și au în continuare în prim plan clientul, indiferent că acesta este consumatorul direct sau este reprezentat de laboratoare de patiserie, cofetărie sau fabrici de înghețată.

Pe parcursul anilor, investițiile în companie au ajuns la peste 3 milioane euro, investiții în utilaje moderne în pas cu noile tendințe, dar mai ales capabile să ofere clienților produse de o calitate superioară

Cu seriozitate, promptitudine și integritate, Midanif a reușit să încheie contracte în toata țara. Astfel, prin perseverență, dar și ca urmare a recunoașterii calității produselor oferite partenerilor, produsele Midanif au ajuns în toate locațiile importante din Romania.

Recent, Midanif și-a făcut debutul și pe piața de retail, atât cu marca proprie, cât și prin crearea unor mărci individuale. În continuare, compania vizează o strategie de expansiune, prin realizarea de noi și noi investiții.

Portofoliul de produse

„Ciocolata Ana” a fost printre primele produse scoase pe piață de Midanif și este un produs care se folosește la decorarea prăjiturilor, torturilor și bomboanelor. Oferta de produse a companiei a evoluat treptat, adaptându-se la cerințele pieței și la nevoile consumatorului. Singura constantă a fost calitatea produselor create de Midanif.

Indiferent că ne referim la bogatul sortiment de cuverturi de cacao, cacao cu lapte, ciocolata albă, la cremele tartinabile cu alune sau cele termostabile, glazuri sau la cornetele și vafele realizate prin folosirea celor mai noi tehnologii din domeniu, produsele Midanif  se diferențiază prin calitatea superioară obținută prin investițiile constante în tehnologie.

Proporția perfectă dintre cacao, zahăr și arome valorează aproximativ 12.4 milioane lei, conform ultimului bilanț

Din fabrica Midanif pleacă spre consumatori ciocolata ANA, crema tartinabilă cu alune ANAMIA, crema termostabilă ANAMIA, cuvertura cacao ANA, cuvertura cacao cu lapte ANA, cuvertura albă ANA, glazura de ciocolată pentru înghețată, glazura cu diverse arome și gusturi, cornete și vafe.

Calitate superioară și ingrediente de primă clasă

Cremele Midanif sunt produse sub denumirea „ANAMIA”. Acestea sunt destinate producătorilor de croissante și cornuri cu ciocolată, dar mai sunt folosite și în diferite aplicații de cofetărie sau patiserie.

Respectarea legislației și siguranței produselor alimentare și a normelor HACCP, precum și a regulilor internaționale de sănătate alimentară fac ca produsele Midanif să îndeplinească condițiile unui produs de top, la standarde internaționale.

Materiile prime utilizate sunt alese printr-un proces extrem de riguros, calitatea și aroma fiind esențiale pentru obținerea unor produse finite de excepție. Uleiurile speciale folosite și procesul tehnologic elaborat și atent controlat oferă tuturor produselor Midanif un comportament durabil și stabil.

Toate produsele fabricii din Cărpiniș respectă reglementările internaționale de sănătate a alimentației, legislația de siguranță a produselor alimentare, precum și cerințele HACCP

Cuverturile de ciocolată Midanif, produse sub denumirea „ANA”, în variantele cacao, cacao cu lapte, albă și cacao amăruie (de post) sunt destinate laboratoarelor de cofetărie, patiseriilor, brutăriilor, dar și fabricilor de napolitane, fursecuri, biscuiți, producătorilor de figurine de ciocolată, bomboane de ciocolată și alte produse confecționate din ciocolată sau glazurate cu ciocolată.

„Cuverturile înlocuiesc cu succes ciocolata în diverse aplicații, ele au fost realizate astfel încât să răspundă tuturor exigențelor clienților noștri. Acestea sunt în conformitate cu reglementările internaționale de sănătate a alimentației, cu respectarea legislației de siguranță a produselor alimentare, precum și a cerințelor HACCP”, ne-a declarat Dl. Daniel Balaș, Managerul General Midanif SRL.

Investiții în tehnologie

Compania MIDANIF beneficiază de o unitate de producție modernă, dotată cu utilaje de ultimă generație și două puncte de depozitare. Prin numeroasele parteneriate încheiate, produsele Midanif ajung în toate locațiile din țară, grație unei rețele bine dezvoltate și extrem de bine puse la punct de distribuitori.

„Lucrând cu distribuitori din toată țara, nu a fost nevoie să  dezvoltăm o rețea proprie-directă de distribuție, bazându-ne în acest sens pe relația de afaceri pe care am clădit-o de-a lungul timpului cu cele mai mari lanțuri de supermarketuri din țară (Auchan, Real, Kaufland, Profi, Unicarm)”, a continuat domnul Balaș.

Una dintre cele mai importante investiții a fost făcută în anul 2011 în modernizarea halei de producție, în valoare de un milion de euro

Investiția de 1 milion de euro din fonduri europene s-a concretizat în construcția și modernizarea halei de producție, două linii de producție de mare capacitate de fabricat vafe și cornete roluite pentru înghețată dar și într-un depozit.

Pe parcursul anilor, investițiile totale s-au ridicat la peste 3 milioane de euro. Toate aceste sume au fost investite în tehnologie, în dotare, totul pentru a permite companiei să obțină aceleași produse de calitate, respectând în același timp reglementările din domeniu.

„Am avut o evoluție crescătoare începând de la 0, ajungând în momentul de față la o cifră de afaceri de peste 2.500.000 euro”, detaliază Dl. Daniel Balaș.

Evoluția companiei în 2019

Principiile de management ale companiei vizează în principal respectarea angajatului, clientului și a furnizorului, în egală măsură. Compania deține în prezent un număr de circa 30 de angajați care beneficiază de salarii atractive și de bonusuri ocazionale, dar mai ales de o experiență deosebită în cadrul unui colectiv restrâns, capabil însă să obțină rezultate extraordinare împreună.

În momentul de față, Midanif derulează un nou proiect cu fonduri europene, menit să permită extinderea capacității de producție a cornetelor. Valoarea acestui proiect se ridică la 1.000.000 de euro. Planurile de viitor ale companiei urmează o strategie bine pusă la punct, strategie care a permis companiei să obțină în anul 2018 rezultate mai mult decât satisfăcătoare, tendință care se dorește a fi păstrată și pe parcursul anului 2019.

„În anul 2019, vom implementa o nouă investiție în valoare de 1 milion de euro, care ne va ajuta să ne dezvoltăm capacitățile de producție și, implicit, să creștem vânzările în urmărorii ani”, a declarat, în încheiere, Dl. Daniel Balaș, Managerul General Midanif SRL.

.