Lanțul de magazine cu prețuri mici Miniprix a reușit să depășească criza economică, pentru moment, cu ajutorul mediului online. Potrivit proprietarei Miniprix, Ana Maria Cristina, ar fi un caz fericit dacă în 2013 compania și-ar menține aceeași cifră de afaceri ca cea de anul trecut, în contextul în care criza financiară nu s-a încheiat.
Anul trecut compania M-Fashion, cea care patronează magazinele cu concept de preț mic Miniprix, a încheiat afacerile cu un capital de 73,5 milioane de lei, o creștere de aproximativ 20 de procente, profitul real fiind de două milioane de lei, în scădere cu 30 de procente, notează Ziarul Financiar. Ana Maria Cristina spune că deşi cifra de afaceri a crescut în criză, profitul este cel care a avut de suferit.
„Ar fi un an fericit dacă am reuşi să ne menţinem cifra de afaceri la nivelul anului trecut. Anul a fost dificil, a continuat contracţia pieţei, iar concurenţa pe online s-a înteţit“, a declarat proprietara Miniprix, conform sursei citate.
Lanţul de magazine cu preţuri mici Miniprix a ajuns să aibă zilnic circa 3000 de clienţi, dintre care circa o treime venind din mediul online. Dezvoltarea pe online, începută acum circa patru ani, a ajutat compania să reziste în criza financiară care s-a simţit în portofelele românilor. Astfel, astăzi magazinului online contribuie cu 35-40% la cifra de afaceri a companiei, scrie Ziarul Financiar.
”Online-ul a fost ca o gură de oxigen pentru noi, ne-a ajutat să facem faţă crizei. Şi criza nu s-a încheiat”, a adăugat Ana Maria Cristina.
Sursă: Ziarul Financiar