Mio Technology a raportat în România pentru 2017 o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, în stagnare față de 2016. Pe segmentul de camere video auto, Mio Technology a avut o cotă de piață în creștere cu 15%, comparativ cu 2016, în contextul în care interesul clienților pentru dispozitivele de asistență la bord a crescut în ultimul an. Pe lângă înregistrarea video a călătoriei, șoferii au la dispoziție sisteme avansate de asistență, precum avertizare în caz de părăsire involuntară a benzii de rulare, sistem de avertizare împotriva oboselii sau în caz de coliziune frontală.
”Românii sunt tot mai dispuși să investească în prevenție și siguranță la volan, iar Mio vine în întâmpinarea nevoilor lor cu dispozitive de înaltă performanță. Pe lângă funcția principală de înregistrare, camerele video auto Mio MiVue pot oferi asistență pentru o serie variată de scenarii, iar acest lucru este apreciat de clienți. Estimăm că în 2018 va exista aceeași tendință de creștere a segmentului, dar într-un ritm mai lent”, spune Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.
În ceea ce privește segmentul de echipamente GPS, interesul românilor pentru aceste dispozitive a scăzut pe fondul creșterii popularității aplicațiilor cu informații din trafic în timp real. Astfel, la nivelul întregii piețe, numărul dispozitivelor de navigaţie comercializate s-a diminuat cu 15%, la 59.000 unităţi, ceea ce a condus și la o scădere a valorii pieței de profil cu 22%.
”Pentru 2018, țintim o creștere la nivelul acestui segment prin lansarea unui GPS nou, al cărui preț de achiziție va fi mai mic, datorită implementării unor hărți cu specificații de bază. Astfel, Mio va intra pe segmentul produselor GPS entry-level, fără funcții avansate, care în prezent cumulează aproximativ 70% din întreaga piață de navigații auto”, adaugă Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.
Obiectivele companiei pentru 2018 includ consolidarea ofertei de produse, dar și a vânzărilor pe segmentul camerelor video, inclusiv pătrunderea pe segmentul de piață al produselor de navigație de bază, fără funcții avansate, țintind o cifră de afaceri de 2,3 milioane de euro.
Citiți și despre:
Mio lansează un navigator inteligent pentru bicicletă Mio Technology a anunţat lansarea în România a Mio Cyclo 200, navigatorul inteligent pentru bicicletă, cu GPS încorporat, special creat pentru cei care practică ciclismul ca activitate de relaxare. Gagdetul […]
Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
Mio lansează două noi dispozitive video pentru mașini Mio Technology, liderul pieței locale de dispozitive GPS, lansează două noi dispozitive video pentru mașini: Mio MiVue 698 Dual, un echipament cu două camere, care monitorizează situația de pe traseu, atât în […]
Vânzările de GPS-uri au crescut cu 3%, anul trecut. Câte produse s-au vândut în România? Mio Technology, liderul pieței de dispozitive GPS în România, a înregistrat anul trecut vânzări în valoare de 2 milioane de euro, în creștere cu 25% față de 2014. Evoluția pozitivă se datorează extinderii […]
Mio lansează MioVue 510 și MiVue 560 Vineri, 15 iulie, Mio Technology, liderul pieței autohtone de dispozitive GPS, lansează pe piață două noi dispozitive video pentru motociclete, scutere și biciclete, Mio MiVue 510 și MiVue 560, special create […]