Mitiska REIM, în parteneriat cu Squaretime Development, a anunțat deschiderea a două noi centre comerciale în orașele Bistrița și Pașcani. Astfel, Centrul Comercial B1 Bistrița a fost inaugurat pe 23 noiembrie și este primul centru comercial din oraș. Mall-ul cuprinde 21 de spaţii de retail care ocupă o suprafață totală de 8.900 m² și a atras numeroși comercianți naționali și internaționali, precum H&M, Deichmann, New Yorker, Hervis, Pepco și KFC.
„Deschiderea centrelor comerciale de la Bistrița și Pașcani consolidează poziția Mitiska REIM de lider în rândul investitorilor în centre comerciale din România, în prezent deținând 21 de centre în întreaga țară. Lucrând în strânsă colaborare cu partenerii locali, cum este Squaretime Development, continuăm să construim o rețea puternică de noi oportunități în România și la nivelul întregii Europe”, a spus David Tejml, Investment Director CEE în cadrul Mitiska REIM.
În plus, în a doua etapă de dezvoltare a centrului comercial din Bistriţa se vor adăuga trei unități comerciale și un restaurant de tip „drive-thru”. Extinderea va crește suprafața comercială utilă totală a centrului la 11.000 m², finalizarea celei de-a doua etape de dezvoltare fiind planificată pentru ultima parte a anului 2018.
De asemenea, Centrul Comercial Pașcani cuprinde cinci unități și are o suprafață comercială totală de 2.200 m², cu o parcare de 120 de locuri. Deschiderea a avut loc pe 30 noiembrie, iar printre locatari se numără Pepco, Flanco, Deichmann și Takko Fashion.
„Parteneriatul nostru din România combină expertiza locală și managementul practic ale Squaretime Development cu relațiile comerciale internaționale și accesul la finanțare ale Mitiska REIM. Cele două centre comerciale din Bistrița și Pașcani sunt mărturia importanței și popularității din ce în ce mai mari a centrelor comerciale, atât în rândul comercianților, cât și al cumpărătorilor”, a afirmat Clemens Petschnikar, Partener Fondator al Squaretime Development.