Modernizare cale ferata Bucuresti - Giurgiu

458 de milioane de lei pentru modernizarea liniei de cale ferată București – Giurgiu

07.02.2020

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA a anunțat că a lansat licitaţia pentru cumpărarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului „Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, parte integrantă a Programului Operațional Infrastructură Mare – POIM.

Modernizare cale ferată București – Giurgiu. Sursa de finanțare

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA. Sursa de finanţare este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.

Modernizare cale ferată București – Giurgiu. Ce includ lucrările?

Obiectivul general al investiției „Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și podurile de cale ferată:

– pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia București) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.

– pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Modernizare cale ferată București – Giurgiu. Execuția lucrărilor

Termenul pentru proiectare este de șase luni. Pentru execuția lucrărilor termenul este de 24 luni.

Perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020. Deschiderea acestora urmează să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

Citește și Jerry’s Pizza se extinde! Unde a deschis compania cele mai noi unități?

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “458 de milioane de lei pentru modernizarea liniei de cale ferată București – Giurgiu

  1. Pingback: Hidrocentrala Daesti - Anuntul facut de Hidroelectrica | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Rezultate TransferGo 2019. Anuntul companiei | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.