Modernizarea cailor ferate

Modernizarea căilor ferate. Anunțul făcut de CFR

23.12.2019

Modernizarea căilor ferate.Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA a anunțat că pe raza Sucursalelor Regionalei CF Craiova, Constanța, Iași, Cluj și Brașov este în desfășurare programul de întreținere a infrastructurii feroviare și de consolidare a elementelor componente, la ora actuală fiind deschise 205 șantiere pentru lucrări de mentenanță executate în regie proprie, cu personal feroviar de specialitate.

Modernizarea căilor ferate. Mentenanță

Programul de mentenanță a infrastructurii feroviare include:

  • lucrări de buraj
  • înlocuire șină, traverse, elemente de prindere
  • lucrări de rectificare nivel
  • revizii poduri
  • defrișarea vegetației
  • verificare stării liniilor și a elementelor componente

Modernizarea căilor ferate. Cluj, Iași și Brașov

Pe raza regionalelor Cluj, Iași și Brașov, lucrările de întreținere sunt executate, în jumătatea de nord a rețelei, prin intervenții punctuale, cu utilaje proprii și personal de specialitate, pe intervalele de stații sau în stațiile de pe următoarele secții CF:

Sucursala Regională CF Cluj:

  • Tunel – Cojocna
  • Boju – Valea Florilor
  • Episcopia Bihor – Biharia
  • Biosig – Săcuieni
  • Marghita – Săcuieni
  • Carei – Frontieră
  • Carei – Zalău
  • Tâșnad -Acâș
  • Sărmășag – Boila
  • Botiz – Medieșu
  • Baia Mare – Satu Lung
  • Beclean pe Someș – Ilva Mică
  • Beclean pe Someș – Dej Triaj
  • Sărățel – Deda
  • Salva – Sighetu Marmației
  • în stațiile Piatra Craiului, Suncuiuș, Mera, Aleșd, Cefa, Valea lui Mihai, Dej Călători, Gâlgău.

Sucursala Regională CF Iași

  • Tecuci – Iaşi
  • Nicolina – Ungheni
  • Pașcani – Iași
  • Verești – Botoșani
  • Adjud – Vicșani
  • Dărmănești – Floreni
  • Pașcani – Tg. Neamț
  • Bacău – Bicaz
  • Suceava – Gura Humorului
  • Dărmănești – Dornișoara
  • în stațiile Bârnova, Cristești, Berheci, Crasna, Bârlad, Pașcani, Bacău, Itești, Buhuși, Verești, Dornești,

Sucursala Regională CF Brașov:

  • Prejmer – Ozun
  • Rupea – Racoș
  • Mureni – Vânători
  • Vânători -Odorhei
  • Șercaia – Făgăraș
  • Avrig – Podu Olt
  • Tălmaciu – Sibiu
  • Șeica – Copșa Mică
  • Turnișor – Orlat
  • Apoldu de Sus – Miercurea Sibiului
  • Ocna Sibiului – Loamneș
  • Sibiu – Sibiu Triaj
  • Sfântu Gheorghe – Bodoc
  • Malnaș Băi – Bixadu Oltului
  • Miercurea Ciuc – Siculeni
  • Nădejdea – Mihăileni
  • Toplița – Sânceni
  • Aluniș Mureș – Reghin
  • General Dăscălescu – Sânpaul
  • Grigorești – Războieni
  • Teiuș – Războieni
  • Copșa Mică – Teiuș
  • Sibiu – Vințu
  • în stațiile Dârste, Brașov Călători, Stupini, Augustin, Vlădeni, Rupea, Lunca de Mijloc,, Izvoru Oltului, Miercurea Ciuc și Lunca Bradului.

Modernizarea căilor ferate. Craiova și Constanța

În jumătatea de sud a rețelei feroviare, și anume pe raza regionalelor Craiova și Constanța, lucrările de întreținere sunt executate prin intervenții punctuale, cu utilaje proprii și personal de specialitate, pe intervalele de stații sau în stațiile de pe următoarele secții CF:

Sucursala Regională CF Craiova:

  • Golești – Câmpulung
  • Pitești – Craiova
  • Costești – Roșiori
  • Olteni -Rădoești
  • Roșiori Nord – Măldăeni
  • Salcia – Turnu Măgurele Oraș
  • Plosca – Alexandria
  • Drăgănești Olt – Fărcașele
  • Caracal – Grozăvești
  • Vârtoape – Olteni
  • Radomirești – Drăgănești Olt
  • Caracal – Cezieni
  • Piatra Olt – Arcești
  • Câineni – Valea Mărului Cornet
  • Filiași – Orșova
  • Strehaia – Motru
  • Gura Motrului – Turceni
  • Filiași – Livezeni
  • Turceni – Târgu Jiu
  • Caracal – Craiova
  • Craiova – Filiași
  • Piatra Olt – Craiova
  • în stațiile Ștefănești, Fîlfani, Bălteni, Călimănești, Vlăduleni, Jianca, Băbeni, Bujoreni.

Sucursala Regională CF Constanța:

  • Constanța – Mangalia
  • Dorobanțu – Nisipari
  • Medgidia – Negru Vodă
  • Medgidia – Tulcea Oraș
  • Tăndărei – Movila
  • în stațiile Valu lui Traian, Palas, Agigea Ecluză, Țăndărei, Andrășești și Călărași Nord.

Modernizarea căilor ferate. Circulația trenurilor

Lucrările de mentenanță se execută fără implicații în circulația trenurilor care tranzitează cele 5 regionale de cale ferată, personalul de specialitate asigurând concomitent și condiţii optime de trafic în zona şantierelor.

CFR a mai anunțat că aceste lucrări sunt realizate în regie proprie, din fonduri proprii ale companiei, şi au drept scop îmbunătăţirea capacităților de exploatare şi creşterea gradului de confort.

Citește și Bosch oferă o soluție de automatizare, care acceptă tehnologia 5G

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Modernizarea căilor ferate. Anunțul făcut de CFR

  1. Pingback: Comisia de taiat hartii - Ministerul Educatiei | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.