Slide

Stiri: Logistica

Trenuri București Nord – Giurgiu.

Modernizări CFR 2019: 60 de șantiere deschise pe calea ferată

06.09.2019

Modernizări CFR 2019. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că programul de îmbunătăţire a condiţiilor de circulație pe calea ferată este în derulare pe întreaga rețea feroviară. În prezent, 60 de șantiere feroviare suntoperaționale pentru lucrări de ridicare a restricțiilor de viteză.

Modernizări CFR 2019. Îmbunătățirea condițiilor de transport

Activitatea de întreținere și reparații curente la infrastructura feroviară are drept scop îmbunătățirea condițiilor de transport pe calea ferată, prin restabilirea vitezei de circulație și creșterea capacității de exploatare și este finanțată din fonduri bugetare, cu o alocație financiară aferentă anului 2019 în valoare de 196 de milioane de lei și din surse proprii ale companiei, cu o alocație aferentă anului curent în valoare de 162,6 milioane de lei.

Lucrările de întreținere și reparații la infrastructura feroviară aflate în derulare pe rețeaua feroviară publică sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, pe intervale de stații sau pe liniile de intrare/ieșire din stații și au drept scop creșterea vitezei de circulație și îmbunătățirea gradului de confort.

Modernizări CFR 2019. Șapte regionale

Cele 60 de șantiere feroviare sunt operaționale pe raza a șapte regionale de cale ferată, astfel:

În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Bucureşti, Craiova și Timișoara sunt operaționale 36 de șantiere:

SRCF Craiova

– între stațiile Meri – Lainici, km 99+350 – 101+650

– înlocuire bretea combinată stația Craiova

– înlocuire aparate de cale stația Coțofeni, km 269+170 – 269+370

– între stațiile Drăgănești – Fărcașele, km 138+000 – 145+500/km 140+420 – 140+470

– între stațiile Fărcașele – Caracal, km 140+500 – 155+000

– între stația Valea Albă și Post Macazuri Simian, km 351+405 – 352+401

– liniile 2 și 3 din stația Filiași, km 284+850 – 284+950

– linia 2 din stația Plopșoru (fir I), km 28+650 – 29+900

– linia 3 din stația Plopșoru (fir II), km 28+400 – 29+900

– linia 1 din stația Dăești (fir II), km 302+750 – 303+950

SRCF Galați:

– între stațiile Cotești – Gugești, km 189+000 – 189+150

– între stațiile Mărășești – Pădureni, km 219+300 – 223+750

– între stațiile Pufești – Adjud, km 240+600 – 241+000

– între stațiile Boboc – Zoița, km 140+300 – 149+500

– între stațiile Focșani – Putna Seacă, km 202+650 – 203+750

– linia 3 din stația Cricov, km 75+400-76+950

– liniile 2 și 3 din stația Buzău, km 125+100-129+100

– linia 2 din stația Cricovi, km 75+400-76+95

Modernizări CFR 2019. SRCF București

– între stațiile Grădinari – Vadu Lat (fir I), km 32+200 – 35+000

– între stațiile Zăvestreni – Videle (fir I), km 47+400 – 48+500

– între stațiile Cricov – Valea Călugărească – Ploiești Est (fir II), km 67+450 – 73+000

– zona cap X+Y din stația Ploiești Sud

SRCF Timișoara

– între stațiile Merișor-Crivadia și linia 2 din stația Crivadia (fir II), km 56+050 – 59+000

– între stațiile Timișoara Nord-Timișoara Sud, km 3+350 – 4+700

– între stațiile Timișeni – Jebel, km 19+850-21+000/21+000 – 22+150

– între stațiile Timișoara Nord – Ronat Triaj, km 2+750 – 2+850

– între stațiile Sânandrei -Băi Calacea, km 17+200 – 17+400/19+200 – 19+500

– între stațiile Utvinișul Nou – Sîntana, km 12+500 – 12+600 (fir I și fir II)

– între stațiile Chișineu Criș – Zerind, km 50+100 – 50+500

– linia 2 din stația Slatina Timiș, km 454+300 – 454+700

– linia 1 din stația Jena, km 498+300 – 505+900

– linia 1 din stația Tapia, km 508+400 – 509+500

– linia 2 din stația Lugoj, km 516+600 – 551+151

– linia 3 din stația Voiteni, km 33+650 – 33+700

– linia 3 din stația Caransebeș, km 3+600 – 3+700

– linia 3 din stația Giarmata, km 9+950 – 10+000

În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, sunt operaționale opt șantiere feroviare.

Modernizări CFR 2019. CF Brașov

– între stațiile Valea Mărului – Podu Olt, km 368+850 – 368+950

– între stațiile Beia – Mureni, km 267+000 – 267+500

– între stațiile Aiud – Unirea, km 418+850 – 420+500

– între stațiile Sânsimion – Sâncrăieni, km 86+200 – 86+250

– între stațiile Siculeni – Mădăraș Ciuc, km 105+125 – 105+175

– între stațiile Aluniș Mureș – Reghin, km 241+370 – 250+241

– între stațiile Sânpaul – Iernut, km 307+950 – 310+400

– liniile 2 și 3 din stația Teiuș, km 399+623 – 400+300/400+150 – 400+300

În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj și Iași sunt operaționale 16 șantiere feroviare.

SRCF Cluj:

– între stațiile Rastoci – Lețca, km 92+962 – 99+632 (fir I)

– între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+515 – 39+469 (fir I)

– între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+925 – 30+925 (fir I)

– între stațiile Satulung pe Someş-Baia Mare, km 172+530 – 172+680 (fir I)

– între stațiile Coldău-Beclean, km 20+810 – 20+942 (fir I+II)

– între stațiile Măgheruș Sieu – Sărățel, km 46+790 – 47+730 (fir I)

– între stațiile Someș Odorhei-Benesat, km 137+600 – 137+900 (fir I)

– între stațiile Lețca-Cuciulat, km 100+300 – 100+600 (fir I)

– între stațiile Baia Mare-Satulung pe Someș, km 166+800 – 166+900 (fir I)

– între stațiile Răstoci-Lețca, km 93+750 – 94+050 (fir I)

– între stațiile Bonțida-Iclod, km 16+254 – 22+710 (fir II)

– între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 452+250 – 452+350 (fir II)

– între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 457+400 – 464+700 (fir I)

– între stațiile Tileagd – Osorhei, km 637+700 – 638+900 (fir I)

Modernizări CFR 2019. SRCF Iași

– între stațiile Adjud-Sascut, km 256+000 – 257+100 (fir I)

– între stațiile Sarca-Tg. Frumos, km 31+250 – 41+250 (fir I)

„Prin lucrările de reparații desfășurate într-un ritm susținut de personalul de specialitate al celor opt regionale de cale ferată, CFR SA va reuși până la finalul anului să contribuie semnificativ la îmbunătățirea capacităților de exploatare oferite atât operatorilor de transport de călători, dar și transportului feroviar de marfă, a declarat Constantin AXINIA, director general al CFR SA.

Programul de întreținere și reparații curente nu afectează continuitatea graficului de circulație al trenurilor de călători și de marfă, lucrările desfășurate pe cele 60 de șantiere feroviare fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară.

Citește și Cei mai căutați angajați de către companiile din România