Cum să îți construiești povestea de succes într-o companie IT globală. Sau când distanța devine irelevantă între oamenii inteligenți. NAGARRO este o companie globală, cu o experiență de peste 20 de ani pe piața IT. Lider global în domeniul ingineriei digitale, NAGARRO se distinge prin caracterul său antreprenorial, agil și global, prin mentalitatea CARING și o abordare vizionară. Compania deține un portofoliu complet de digital product engineering, digital commerce și customer experience, managed services, servicii de consultanță în implementarea sistemelor informaționale complexe și alte servicii tehnologice.
NAGARRO în România: peste 850 de specialiști, 6 orașe, proiecte globale
În România, Nagarro este pe piață din 2016, iar în 2020 compania s-a extins, în urma fuziunii cu iQuest, companie specializată în dezvoltare software și parte a aceluiași grup. Noua organizație locală avea să reunească peste 850 de angajați, răspândiți în întreaga țară, conectați la comunitatea globală NAGARRO cu peste 16.000 de specialiști și cu centre de dezvoltare în București, Brașov, Craiova, Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara, care au fost construite în jurul valorilor NAGARRO, sintetizate prin We care. Caring is our superpower. It drives us to deliver excellence to our clients.
Caring is our superpower
„Principiile după care ne ghidăm în tot ceea ce facem pot fi definite printr-un singur cuvânt – CARING. Acest lucru denotă un mod de gândire și o viziune umanistă, în care punem pe primul loc oamenii și un accent puternic pe etică. CARING ne ghidează atât la nivel global, cât și la nivel local, pentru a produce schimbarea acolo unde este necesară și relevantă pentru locul în care ne aflăm”, precizează reprezentanții companiei.
Având un portofoliu extins și vast de clienți din diverse industrii, de la servicii financiare & banking, industria auto, energetică, automatizări industriale, asigurări sau pharma&biotech, NAGARRO beneficiază de expertiza celor mai buni ingineri software, cu competențe diverse în zona de Mobile, Java, UI/UX, SAP, .Net, DevOps, WebDev, Testing și multe altele, livrând proiecte în domenii precum inteligență artificială, IoT (Internet of Things), test engineering, digital engineering, marketing tech, realitate augmentată sau customer experience.
Misiunea declarată a NAGARRO, aceea de „a face distanța irelevantă între oamenii inteligenți”, construind compania de mâine – globală, remote, diversă, mereu conectată, mereu împreună – se reflectă în fiecare proiect în parte, conferind în același timp o abordare personalizată și rezultate pe măsura așteptărilor. În NAGARRO, angajații au ocazia să lucreze pe proiecte globale, ceea ce duce la nașterea unor idei inovatoare, ce beneficiază atât de expertiză locală, cât și globală.
„Cultura noastra este una globală, nu ținem cont de geografie sau ierarhie – ci de abilitățile fiecăruia dintre noi de a crea, inova și a construi”, conform reprezentanților NAGARRO.
Sustenabilitatea, parte din ADN-ul NAGARRO
Protecția mediului înconjurător se află, de asemenea, în centrul preocupărilor companiei și se traduce prin eforturi de a elimina plasticul de unică folosință, proiecte de conservare a apei și de economisire a curentului electric. Acesta este motivul pentru care, de la începutul anului 2018, în birourile NAGARRO s-a renunțat la sticle, pungi sau ambalaje din plastic. Mai mult, NAGARRO se implică atât local, cât și la nivel global, în diverse acțiuni de sustenabilitate, fie că vorbim despre aducerea în atenție a unor obiective de protecție a mediului, despre adoptarea mijloacelor de transport verzi sau despre plantarea de copaci.
NAGARRO pune la dispoziție constant programe de învățare, de mentoring, precum și o platformă proprie numită NagarroU
NAGARRO vrea să dea înapoi comunității, investind în viitorul generațiilor de specialiști în IT. Așa au luat naștere mai multe inițiative, printre care programe de învățare pentru studenți (NAGARRO Student Programs), ce aduc an de an sute de studenți în Internship, care ulterior, își pot începe cariera în NAGARRO, parteneriate cu diverse universități locale, programe de mentoring pentru extinderea și rafinarea cunoștințelor dobândite, inițiative prin care angajații sunt încurajați și sprijiniți în schimbarea carierei. Dar și inițiative ce susțin incluziunea, egalitatea de gen sau o platformă proprie numită NagarroU, care oferă echipei NAGARRO din întreaga lume o gamă largă de cursuri de formare, care permit atât o dezvoltare profesională armonioasă, cât și o dezvoltate personală pe măsură. Fiecare are libertatea de a învăța despre subiectele care îl/o pasionează, având acces deplin la o gamă largă de informații, despre cele mai noi tehnologii disponibile.
Own Your Story
NAGARRO este și despre comunitate, despre echipă, despre a-ți scrie propria poveste, fiind stăpân pe cariera ta, evoluând odată cu compania. „Ne ajutăm reciproc, ne susținem, avem curajul de a ne expune ideile și vrem să le vedem construite în realitate. Pentru asta, avem nevoie să ne asumăm responsabilitatea, să ne inspirăm, să fim proactivi și agili. Dar căutând echilibrul în toate”, a declarat Alina Vicol, Brand Manager NAGARRO.
Ce înseamnă a-ți scrie propria poveste într-o companie globală, remote, to Own Your Story? „Ne scriem propria poveste construind calea pentru următorii pași, pentru că înțelegem valoarea fiecărui pas înainte. Avem cei mai buni profesioniști de la care se poate învăța, acces la o rețea globală de resurse, nenumărate oportunități de învățare și șansa de a crește împreună cu compania. Ne încurajăm colegii să fie curajoși, creativi, antreprenori, agili și responsabili. Ne dorim ca tu să fii la conducere, în timp ce te sprijinim să-ți asumi riscuri și să reușești”, au spus reprezentanții companiei NAGARRO.
Dar nu doar abilitățile profesionale unesc oamenii, ci și pasiunile. Iar în NAGARRO angajații sunt încurajați să-și exploreze creativitatea și să-și hrănească hobby-urile. „Nu separăm omul profesional de omul în afara orelor de lucru. Pasiunile deschid noi poduri de comunicare, de cunoaștere și o mai bună înțelegere a echipei. De aceea, deși lucrăm într-o companie cu politică de work from anywhere, ne place să găsim diverse ocazii pentru a petrece timp împreună, a socializa la birou, organizăm coffee days, pizza days, mic-dejun cu noii colegi veniți în companie, workshop-uri de dezvoltare personală și profesională, teambuilding-uri, petreceri și campanii interne prin care ne implicăm în inițiative de well-being, mental health și sustenabilitate. Ne place să ajutăm comunitățile din care facem parte” au mai spus reprezentanții companiei.
În anul 2021, cererea pentru serviciile NAGARRO a fost ridicată, în timp ce oferta pieței de specialiști IT a rămas în aceiași parametri. Veniturile au crescut la 546 de milioane de euro în 2021, de la 430,4 milioane de euro în 2020, o creștere de 26,9%. În monedă constantă, creșterea veniturilor în 2021 YoY a fost de 28,6%. Profitul brut a crescut în 2021 la 154,4 milioane de euro, de la 140,2 milioane de euro în 2020. Marja brută a scăzut, trecând de la 32,6% în 2020 la 28,3% în 2021. EBITDA ajustat a crescut cu 4,6%, de la 76,2 milioane de euro (17,7% din venituri) în 2020 la 79,7 milioane de euro (14,6% din venituri) în 2021.
„NAGARRO continuă să beneficieze de creșterea masivă a cererii de servicii de inginerie digitală. În primul an de la listarea pe bursa de valori din Frankfurt, afacerile au crescut puternic și includerea companiei în indicele TecDAX reprezintă o recunoaștere importantă. Creșterea rapidă demonstrează reziliența și agilitatea inerentă a designului și culturii organizaționale ale NAGARRO” a declarat Marius Pâtea Vlădută, membru in Finance Council NAGARRO.
Raportul anual NAGARRO poate fi descărcat aici: https://annualreport.nagarro.com
„Totul începe cu o conversație, așa că suntem dornici să îi cunoaștem pe cei care vor să se alăture unei echipe globale de profesioniști, în căutarea continuă de inovare, cu viziune antreprenorială și care vor să facă din următorul lor capitol din poveste un succes atât profesional, cât și personal”.