Slide

Stiri: Companii

Nestle extinde fabrica din Timișoara

16.03.2015

Nestlé România a anunţat că va extinde fabrica din Timișoara, continuând astfel să își consolideze activitatea pe piaţa locală. Inaugurată în anul 2000, fabrica a produs anual mai mult de 90 milioane de napolitane. Noua extindere va permite unității să continue îmbunătățirea produselor de tip napolitană, dar și să includă o nouă linie de producție pentru băuturi.

Fabrica Nestlé, în prezent localizată la periferia orașului Timișoara, s-a extins cu o clădire cu o suprafață de 1.600 metri pătraţi cu linii de producție noi și renovate pentru napolitane și băuturi.

Extensia va permite ca Nestle România să continue îmbunătățirea calitatății napolitanelor produse în prezent în Timișoara (Joe și Nesquick) și să își extindă operațiunile de producție a băuturilor (Nescafe 3în1 și Nescafe Cappuccino).

“Extinderea fabricii din Timișoara este parte a planurilor Nestlé de creștere în România și are scopul de a întări prezența companiei atât pe piața locală, cât și la nivel european. Prin noua unitate, ne propunem să aducem produse de înaltă calitate clienților noștri români și să creștem exporturile”, a explicat Hervé de Froment, Director General Nestle România.

Inaugurată în 2000, fabrica a beneficiat de investiții de circa 10 milioane de euro în ultimii 5 ani și în prezent are 350 angajați din cei 1.000 de angajați ai Nestlé în România.

„Fabrica din Timișoara a crescut constant de la intrarea Nestlé pe piața din România și suntem mândri să anunțăm că vom continua în aceeași tendință. Ne așteptăm ca noua extindere să mărească capacitatea de export și să poziționeze fabrica Nestlé ca una dintre cele mai importante din regiune”, a declarat Ramon Mendivil, Director al fabricii Nestlé din Timișoara.

Operațiunile Nestlé din România acoperă 10 unități de business: băuturi, dulciuri, produse pentru gătit,  înghețată, cereale pentru mic dejun, produse alimentare pentru sugari și copii mici, alimente pentru scopuri medicale speciale, hrană pentru animale, vending și Nespresso.

Nestlé susține dezvoltarea durabilă a societății prin intermediul platformei Creating Shared Value, care integrează preocupările companiei cu privire la nutriție, consumul responsabil de apă și dezvoltarea rurală.