Slide

Stiri: Retail

Magazine noi AFI Cotroceni.

Noi magazine în AFI Cotroceni

30.09.2021

Magazine noi AFI Cotroceni. Portofoliul de magazine al centrului comercial AFI Cotroceni s-a mărit în ultimele două luni cu noi branduri iubite şi aşteptate de clienţii săi. Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace, Avocadoo, Emre Baklava şi La Romana (a doua locaţie) sunt numele care completează mixul de chiriaşi.

De asemenea, în această lună s-a lansat „Famous Merch”, un concept inedit marca AFI Cotroceni.

„Harta shopping-ului bucureştean s-a mărit cu un spaţiu destinat pasionaţilor de produse personalizate, magazinul găzduind în prezent colecţia „Hatz” semnată de vloggerul şi cântăreţul Dorian Popa”, potrivit unui comunicat.

Magazine noi AFI Cotroceni. Un mix dinamic

„AFI Cotroceni este un mix dinamic de retail şi entertainment, ce oferă experienţe multiple. Astfel, clienţii au ocazia în mall să meargă la cumpărături în magazinele preferate, să vizioneze un film, să facă o tură de patinoar, să îşi întâlnească vedetele îndrăgite şi să se bucure de multe alte momente inedite cu familia sau prietenii. Ne bucurăm că am reuşit într-un timp atât de scurt să mărim portofoliul nostru cu branduri îndrăgite de clienţi şi continuăm în perioada următoare să atragem noi nume care operează pe segmentul mass market al pieţei.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Măsuri de protecţie împotriva COVID-19

AFI Cotroceni a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 850.000 de euro în implementarea unui set complex de măsuri de protecţie şi prevenţie pe care toţi clienţii şi chiriaşii l-au respectat.

Compania dă asigurări că va lua toate măsurile de siguranţă necesare, regula generală fiind responsabilitatea, atât din partea chiriaşilor, care s-au adaptat la noul context, cât şi a clienţilor, care respectă regulile de distanţare şi siguranţă.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp.

Citeşte şi Profi prezintă magazinul viitorului. Cum arată supermarketul-concept deschis în Ploieşti?