Stiri: Retail

Noi magazine în București Mall

22.06.2018

București Mall anunţă noi branduri disponibile în centrul comercial. Astfel, compania a anunţat că procesul de optimizare a chiriașilor pe care l-a parcurs primul centru comercial modern din România a dat rezultate.

În urma acestui proces de modernizare, în București Mall există cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est, un magazin Douglas de tip flagship, primul Meli Melo department store din ţarp și un restaurant italian care poate fi găsit doar în centru comercial.  După relansarea de acum doi ani, primul centru comercial modern din ţară a început un complex proces de optimizare a chiriașilor pentru a îmbunătăți selecția de branduri în funcție de nevoile și gusturile clienților București Mall.

În prezent, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food &beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%, în timp ce suprafața închiriabilă a centrului comercial a ajuns la 40.000 de metri pătrați.

Printre noutăți se numără cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est (1200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați. Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum.

Cel mai recent chiriaș al Bucureşti Mall este World Class, care a inaugurat un club dotat cu cel mai modern echipament din România pe o suprafață de 1400 de metri pătrați, club care a necesitat o investiție de un milion de euro.

În plus, noii chiriași dau randament în noua locație. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai).