Nordic Food intră pe piaţa de cofetărie, după ce a preluat Dupont Ingredient

26.07.2018

Nordic Food, distribuitor de produse alimentare premium, oferă, printr-o divizie specializată, soluții complete pentru lansarea și funcționarea unui business din piața de cofetărie. Compania colaborează cu majoritatea profesioniștilor din industrie, oferindu-le ingrediente, accesorii, consultanță de specialitate prin echipa de tehnologi (cofetari și patiseri cu experiență), pregătire prin seminarii și master class-uri. Odată cu preluarea Dupont Ingredient, Nordic Food închide cercul serviciilor destinate cofetăriilor, și vine în sprijinul acestora și cu o gamă complexă de accesorii (tăvi, forme, ustensile) și consumabile profesionale.

Segmentul pieței de cofetărie deţine o pondere de 47% din afacerile Diviziei de Food Service din cadrul Nordic Food și a raportat o cifră de afaceri de 38 milioane de lei în anul 2017 (8,2 milioane de euro), în creștere cu 19% față de 2016, când s-au înregistrat afaceri de 32 milioane lei (6.9 milioane euro).

„Ne-am asumat încă de la început rolul de formatori și continuăm să facem acest lucru cu multă seriozitate și consecvență. Orice cofetărie care folosește soluțiile Nordic Food beneficiază de consultanță de specialitate, iar asta înseamnă că prin echipa noastră identificăm ingredientele, rețetele și meniurile care să asigure succesul. Credem în calitate și ne concentrăm pe educarea pieței în această direcție. Vom continua să aducem ingrediente inovatoare, să conectăm piața de cofetărie românească la trendurile internaționale și vom mai lansa câteva produse sub brand propriu, până la final de an”, afirmă Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.

Nord Food este distribuitorul exclusiv în ţara noastră pentru mai mult de 40 de producători internaționali de produse premium destinate pieței de cofetărie și patiserie, printre acestea numărându-se brand-uri precum Elle&Vire, Valrhona, BHB, Cassiba, Icam, Hulala, Eurovo etc.

Portofoliul companiei destinat segmentului de cofetărie înclude: frișcă, unt, ciocolată, semipreparate (blaturi, coji de patiserie – tarte, eclere, choux-uri, vol-au-vent), specialități de brânzeturi (cremă de brânză, mascarpone), făină de patiserie și anumite specialități, lapte, fructe (proaspete, congelate, confiate, uscate, pireuri), zahăr, specialități din zahăr (vanilat, pudră, invertit), decorațiuni, glazuri, creme, ingrediente specializate, coloranți alimentari și accesorii (tăvi, forme, spatule etc).

Deserturile ușoare, cu ingrediente de calitate, naturale, au început să câștige teren în preferințele românilor. Asrfel, dacă în urmă cu câțiva ani, prăjiturile cu ciocolată erau în topul preferințelor, astăzi se poate observa o cerere mai mare pentru mousse-ul aerat sau prăjiturile cu fructe.

Deserturile mici, dar rafinate, cum sunt macarons-urile, sunt, de asemenea, mult mai apreciate decât prăjiturile mari, de 150–200g. Se mai poate observa o cerere pentru deserturile fără zahăr sau cu puțin zahăr, dar și o atracție mai mare către deserturile tradiționale, reinterpretate cu ingrediente moderne.

„Obiceiurile de consum s-au schimbat în ultimii 25 de ani, de când Nordic Food este în această piață. Tot mai multe cofetării se aliniază trendului natural și au început să includă în ofertă produse cu ingrediente naturale sau ingrediente premium. Oamenii apreciază calitatea și o pun mai presus de cantitate, iar acest comportament arată că atât piața, cât și consumatorii, au un anumit grad de maturitate și educație”, subliniază Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.

 

Citiți și despre: