Stiri: Companii

Noriel ia în calcul extinderea în țările vecine

17.02.2015

Anul trecut, Noriel a raportat cel mai bun an de la deschiderea afacerii în 2009, aceasta fiind un an de expansiune pentru companiei. În plus, 2015 se anunță a fi cel puțin la fel de activ  Astfel, 2014 a fost anul în care grupul Noriel a adus noi concepte pe piața de jucării și noi produse dedicate copiilor, a deschis 13 noi magazine de jucării și două magazine tip one-stop-shop destinate proaspeților părinți.

Planul pentru 2015 va include extinderea rețelei de magazine de mari dimensiuni (750 – 1.000 metri pătrați), investiția aproximativă pentru o locație fiind de până la 500.000 de euro.

„Anul 2014 a fost cel mai bun de până acum, considerând că rețeaua Noriel a început expansiunea în anul 2009. A fost un de extindere, în care am deschis noi magazine, am dezvoltat noi concepte, am adus noi produse cu focus mai mare pe jucăriile educative și de calitate. Estimăm că 2014 a dus afacerea la nivelul a 25 milioane de euro cifra de afaceri, într-o piață evaluată la 150 de milioane de euro; o creștere sănătoasă față de 2013 când am încheiat anul cu o cifra de 18 milioane de euro”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

În 2015 compania ia în calcul și expansiunea în țările vecine, Ungaria, Bulgaria și Republica Moldova prin distribuirea de jucării sub brandul Noriel Toys sau Noriel Bebe.

Mediul online are un rol din ce în ce mai important nu doar în căutarea unor jucării în mod specific, dar și în informarea părinților despre calitatea jucăriilor, cum sunt primite de copii, care sunt cele mai cerute, care este cel mai bun raport calitate preț. De aceea, și obiectivele pentru sectorul online al afacerii sunt ambițioase: triplarea cifrei de afaceri pe segmentul online.

„Mamele sunt ocupate, nu au timp și nici disponibilitatea să se plimbe în magazine și atunci ne dorim să facem totul cât mai accesibil din online.  De aceea, în 2015 vom aduce inclusiv un serviciu de pick-up în magazin, prin care clienții pot ridica din magazinul cel mai apropiat comanda făcută online”, a mai adăugat Cristian Constantinescu.

În 2014, vânzările de pe site-ul companiei ro au înregistrat o creștere de 60% a comparativ cu 2013, iar estimările sunt că trendul ascendent se va păstra și în 2015. Investițiile în dezvoltarea echipei de online vor crește pentru a oferi clienților o ofertă bogată, răspuns și livrare rapidă.