Nutricia România director marketing. Ana-Maria Duduleanu este noul Head of Marketing al Nutricia în România. Aceasta va conduce divizia de alimentație specializată a companiei Danone. Din noua sa funcție, Ana-Maria va coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pentru o alimentație sănătoasă în primii ani de viață pe care le oferă Nutricia în România.
Nutricia România director marketing. Experiență profesională
Ana-Maria Duduleanu revine în țara noastră după o experiență de cinci ani în Paris, tot în cadrul Danone. Acolo, ea a ocupat poziții de Marketing Manager pentru brandurile de apă ale companiei (evian, Volvic, Badoit) pe piețele internaționale (Japonia, Rusia, Europa și LATAM).
Ce spune Ana – Maria Duduleanu?
“Mă bucur că m-am întors acasă și îmi pot folosi experiența acumulată într-un domeniu cu un impact social major – nutriția în primii ani de viață. Nutricia România are o misiune dublă pe care îmi propun să o dezvolt împreună cu echipa, aceea de a oferi cele mai bune produse pentru copiii de vârstă mică, ancorate în știință și cercetare, dar și de a oferi suportul educațional pentru ca părinții să ia cele mai bune decizii ce privesc alimentația sănătoasă pentru copii. Cercetarea laptelui matern este un domeniu în care suntem pionieri, astfel că, după 40 de ani de studiu a acestuia, știm cât de complexă și completă este soluția naturii pentru nutriția bebelușilor. De aceea, prin intermediul programului SAMAS și nu numai, ne-am asumat să încurajăm cât mai mult posibil alăptarea”, afirmă Ana-Maria Duduleanu.
Noul Head of Marketing Nutricia mai adaugă: “Această viziune este valorizată de piața românească, unde credem că avem un parcurs de creștere susținută cu principalele noastre branduri, Aptamil și Milupa. Pe lângă formule de lapte, avem și soluții complementare de nutriție pentru cei mici, cu un răspuns foarte bun din partea mamelor”.
Noul director al Nutricia a lucrat în trecut ca Senior Brand Manager pentru Aptamil, în 2010.
Anca Romilă, care a coordonat anterior activitățile de marketing ale Nutricia, își continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea brandului Nutrilon pentru Belgia și Olanda.
Nutricia România director marketing. Brandurile Milupa și Aptamil
Nutricia deține brandurile Milupa și Aptamil. Acestea fac parte din grupul Danone și oferă produse nutriționale de calitate superioară, bazate pe știință și cercetare.
Nutricia propune soluții inovatoare pentru alimentația copiilor de până la 3 ani prin:
- formule unice de lapte
- alimente complementare, precum cerealele, mixurile de fructe și biscuiții
Nutricia România director marketing. Proiectul SAMAS
În România, Nutricia contribuie la educarea mamelor prin proiectul SAMAS (www.samas.ro). Este vorba de prima rețea de educatori perinatali. Aceștia oferă cel mai extins program de sănătate și suport pentru mame și sugari.
Principalul obiectiv al SAMAS este acela de a susține și încuraja alăptarea în primele șase luni de viață.
Citește și Motivul pentru care medicii consideră că premergătoarele pentru bebeluşi ar trebui interzise