Publicis Worldwide a anunţat că va lansat în România o agenție specializată în soluții digitale integrate: Nurun. Decizia de extindere vine într-un moment de reconfirmare a performanțelor echipei de digital a Publicis România, cea mai premiată agenție în cadrul festivalului Internetics 2015 – cu 8 premii în categorii.
Având birouri în 21 de țări și peste 4000 de angajați, Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, se lansează astfel și în România. Noua agenție va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.
“Ne bucură faptul că România se alătură rețelei noastre globale, aflate în expansiune. Echipa de la București se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală și de Est, datorită talentului și creativității locale. Suntem convinși că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea și valoarea oferite clienților noștri”, a afirmat Dawn Winchester, Global Managing Director – Nurun.
Nurun România va oferi servicii integrate de comunicare digitală și dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creație și social media, până la programare și implementare.
Agenția va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii și platforme ce transformă experiența consumatorilor și asigură succesul clienților săi într-o lume conectată.
„Lansarea Nurun România reprezintă un mare pas în pozitionarea acestui brand în regiune și, în special, pe o piață atât de importantă precum cea românească. Într-o lume conectată și aflată mereu în mișcare, scopul nostru este acela de a oferi clienților produse centrate pe valorile umane, menite să creeze adevărate experiențe. Peste 250 de strategi, creativi, designeri și oameni de IT din șase țări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiționale cu noile tendințe în tehnologie. Cu siguranță, suntem una dintre cele mai capabile rețele din această parte a lumii”, spune Nico-Alexander Jahn, Coordonator Nurun în Europa Centrala și de Est.
De asemenea, Liviu Toader, Co-Managing Director – Nurun România, a explicat că expansiunea digitalului și așteptările consumatorilor de la tehnologie transformă atât interacțiunea dintre brand-uri și consumatori, cât și modul în care brand-urile trebuie să comunice pentru a rămâne relevante.
„Scopul nostru este să oferim soluții digitale inovatoare, integrate natural în ecosistemul de comunicare, menite să transforme experiența consumatorilor cu brand-urile atât online, cât și offline. În acest context, cred că expertiza digitală a echipelor noastre multi-disciplinare, precum și accesul la cele mai noi tehnologii și best-practice din rețeaua Nurun reprezintă un pas înainte în consolidarea parteneriatului cu clienții noștri”, a explicat acesta.