Sâmbătă și duminică (20-21 iunie), la Impact Hub București, va avea loc cea de-a patra ediție a proiectul Think Leadership. Evenimentul se adresează profesioniștilor cu 4-7 ani experiență în marketing, vânzări, finanțe, logistică sau resurse umane care dețin sau își doresc o poziție de conducere, iar participarea la Think Leadership este gratuită. Cei care își doresc să fie prezenți se pot înscrie pe www.hipo.ro/thinkleadership.
Agenda evenimentului este structurată astfel încât să le ofere participanților oportunitatea să descopere care sunt instrumentele profesionale pe care le pot accesa pentru a obține o poziție de conducere, care sunt abilitățile și competențele necesare, precum cum își pot maximiza cunoștințele și potențialul.
Printre sesiunile care vor avea loc în cadrul ediției Think Leadership 2015 se numără „Capcane în luarea deciziilor”, susținută de Radu Atanasiu și Dorina Surugiu, Maastricht School of Management România şi”Sistemul intern de gestionare a talentelor”, discuție de tip panel cu specialiști în Resurse Umane: Maria Dinu a Talent Manager Coca-Cola HBC România, Magdalena Crîng a HR Director L`Oreal România, Marinela Barbulescu a HR Lead Unilever.
De asemenea, evenimentul va cuprinde şi workshop-uri de dezvoltare susținute de Coca-Cola HBC România, Trainart, Equatorial, CUT-e și Business Models Inc România.
Conferinţa se va bucura de prezenţa următorilor invitaţi: Gilles Antoine – Director General L`Oréal Romania, Ionuţ Crăciun – Key Account Operational Manager Coca-Cola HBC Romania, Grigore Pană – Director CIB BRD Groupe Societe Generale şi Ionuţ Ilie – Customer Development Director Unilever.