Obligatiuni Golden Foods Snacks

Obligațiunile Golden Foods Snacks au intrat la tranzacționare

23.12.2019

Obligațiuni Golden Foods Snacks. Bursa de Valori București (BVB) a anunțat că vineri, 20 decembrie, obligațiunile corporative emise de Golden Foods Snacks (ELMAS22), care deține brandul ELMAS, au intrat la tranzacționare pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare.

Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de companii active în România și Grecia, fiind specializată în producția și ambalarea nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.

Obligațiuni Golden Foods Snacks. Maturitate și dobândă

Obligațiunile au o maturitate de trei ani și o dobândă fixă, de 9% pe an plătibilă trimestrial.

Emisiunea cuprinde 47.000 de obligațiuni, cu o valoare nominală de 100 de lei, ceea ce înseamnă o valoare totală de 4,7 milioane de lei.

Obligațiunile sunt garantate cu marca ”ELMAS natura ne inspiră”, care în anul 2019 devine ”ELMAS the natural choice” și care a fost evaluată la aproape 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting. Acesta au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în iunie 2019 și intermediat de BRK Financial Group (BRK).

Obligațiuni Golden Foods Snacks. Despre companie

În România, Golden Foods Snacks produce și distribuie trei tipuri de produse:

  • semințe
  • alune
  • fructe deshidratate

Acestea sunt distribuite sub brandul ”ELMAS natura ne inspiră”, care poate fi găsit în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.

Obligațiuni Golden Foods Snacks. Cine controlează compania?

Compania Golden Foods Snacks este controlată indirect de familia Mitzaliz, prin GF Holding Limited (55,78%) și Golden Brands Limited (44,22%).

Familia Mitzaliz a dezvoltat mai multe companii de-a lungul timpului pe care le-a vândut către Pepsico:

  • Tasty Foods Greece
  • Star Foods România
  • Star Foods Polonia
  • Interstar Chim

Afacerile Golden Foods Snacks

În 2018, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de 46,2 milioane lei (aproape 10 milioane euro). Nivelul este în creștere cu 18% față de anul anterior.

Aproximativ 76% din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea cu comerțul modern, în timp ce 24% din aceasta vine din comerțul tradițional și export. Pe partea de comerț tradițional, societatea lucrează cu unul dintre cei mai mari distribuitori naționali, Aquila Part Prod.

Cifra de afaceri este estimată să avanseze până la 71,6 milioane lei până în anul 2022.

Citește și Topul căutărilor pe eMAG 2019

 

 

Citiți și despre: