Office Barista rezultate 2019

Office Barista rezultate 2019. Anunțul făcut de companie!

04.12.2019

Office Barista rezultate 2019. Office Barista, companie specializată în furnizarea de soluții complete de cafea, apă și ceai pentru mediul office (servicii B2B), ajunge la o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2019. Planurile pentru următorul an includ continuarea extinderii pe plan național a companiei.

Office Barista rezultate 2019. Soluții premium

Compania furnizează soluții premium, în colaborare cu parteneri recunoscuți pentru calitatea serviciilor precum:

  • Franke pentru espressoare
  • Waterlogic pentru dispensere de apă
  • TeaPigs pentru selecția de ceaiuri.

În medie, conform datelor Office Barista, o corporație din România investește între 1 și 2 euro pentru apă, lunar, per angajat, în timp ce pentru cafea costul e între 3 și 5 euro.

Office Barista rezultate 2019. Cele mai înalte standarde de calitate

Scopul Office Barista este să le ofere clienților săi produse și servicii la cele mai înalte standarde de calitate, care să îmbunătățească viața de la birou a angajaților. De la cafeaua proaspăt prăjită, cu aromă puternică, până la apă din sursă controlată și purificată cu ajutorul tehnologiilor inovative, serviciile Office Barista se adresează companiilor care își pun angajații pe primul loc.

Răspunsul primit din piață a fost excelent și o parte din feedback-ul pozitiv se bazează pe strategia aplicată de Office Barista. Este vorba de soluții adaptate în funcție de nevoile fiecărei companii și a angajaților acesteia.

Office Barista rezultate 2019. O săptămână de acces gratuit

Office Barista oferă gratuit o săptămână de acces complet la serviciile sale, astfel că oferta finală este construită în funcție de preferințele pe care le au angajații fiecărei companii. Investiția în timp și atenția pentru acest proces oferă libertate clienților de a decide dacă soluțiile propuse sunt cele care îi avantajează.

În plus, fiecare pachet ales include gratuit servicii de consultanță, mentenanță și service al aparatelor.

Ce spune CEO-ul Office Barista?

„Pe final de 2019 este mai clar ca niciodată că astfel de beneficii, precum cele obținute prin serviciile noastre, pot face un mediu de lucru mai plăcut și mai sănătos. Noi am pornit de la ideea că lucrurile mici, aparent neînsemnate, au efecte mult mai mari decât ne-am aștepta. Astfel, am investit în tehnologie și în parteneriate cu cei mai buni furnizori din piață. Totodată, facem toate acestea cu grijă față de mediu și cu respectarea tuturor normelor legale de sănătate în vigoare. Pentru noi, 2019 a fost un an de creștere și dezvoltare a echipelor atât pe plan operațional, cât și în alte departamente, cum ar fi marketing sau vânzări. Scopul nostru este acela de a furniza soluții care pot schimba în bine un mediu de lucru. De aceea și oferim acces la serviciile noastre timp de o săptămână”, a declarat Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

Office Barista rezultate 2019. Planuri pentru viitor

Office Barista încheie 2019 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro și servicii furnizate în București, dar și în alte orașe din țară precum:

  • Brașov
  • Iași
  • Timișoara
  • Cluj-Napoca

Planul pentru 2020 este consolidarea prezenței în plan național prin angajați și traininguri locale, astfel încât zona operațională să fie acoperită cu oameni care pot răspunde imediat cerințelor partenerilor din corporații. Răspunsul din orașele în care Office Barista este prezentă a fost foarte bun. În acest context, estimările pentru cifra de afaceri pe 2020 se duc către 3,5 milioane euro.

Această creștere estimată se datorează și investițiilor pe care compania le-a făcut în tehnologie.

Citește și Locuri de muncă Kaufland: Compania vrea ca până în aprilie 2020 să recruteze peste 500 de persoane cu dizabilități

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Office Barista rezultate 2019. Anunțul făcut de companie!

  1. Pingback: Magazine Lidl: Bucuresti, Negresti Oas si Botosani | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.