Olympus continuă să inoveze la nivel de produs

01.04.2020

În acest an, compania a lansat încă un produs nou pe piața din România – brânza pentru grill Olympus Meze. Privind retrospectiv, 2019 a fost poate cel mai activ an Olympus în ceea ce privește consolidarea portofoliului de produse. Obiectivele setate au fost de a crește vizibilitatea brandului și de a introduce noi produse atât din gama dairy, cât și non-dairy, pentru a continua să surprindă consumatorii și pentru a răspunde nevoilor și preferințelor alimentare.

OLYMPUS a introdus, astfel, noi produse unice pe piața locală, dezvoltate sub umbrela brandului de promovare a produselor realizate în armonie cu natura. Din această categorie fac parte gama de ceaiuri reci Olympus Ceai de la munte, singurul ceai de pe piața locală din ingrediente 100% naturale, creat din plante de ceai Sideritis, culese din munții Greciei. Gama cuprinde cinci sortimente cu arome inconfundabile, fără zahăr adăugat, fără aditivi și fără cafeină.

„Decizia de a introduce o nouă gamă de băuturi în portofoliul Olympus a venit natural, ca urmare a strategiei de dezvoltare pe termen lung a companiei. Am identificat o oportunitate în piață și, ulterior, am transformat-o în provocarea de a crea un ceai doar din ingrediente naturale, o alternativă gustoasă a băuturilor răcoritoare”, ne-a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Completarea portofoliului de produse al OLYMPUS

Portofoliul de produse a fost completat în 2019 cu primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească. Noul iaurt, lansat în vara anului trecut, este disponibil în două variante – Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, disponibile în ambalaje de 150g.

OLYMPUS a devenit primul jucător de lactate de pe piața din România care nu doar că aduce o completare în categoria iaurtului grecesc, ci și în cea bio, lansând în premieră iaurtul bio cu specific grecesc

Anul trecut, o altă completare importantă în portofoliul companiei a fost introducerea laptelui de oaie 1.5%, Olympus fiind primul jucător de pe piața locală care a diversificat astfel oferta de lapte de la raft. Laptele de oaie Olympus este colectat și îmbuteliat prin cea mai avansată tehnologie, menită să îi păstreze gustul deosebit. Acesta reprezintă alegerea ideală pentru o dietă echilibrată, fiind bogat în proteine ce se regăsesc în mod natural în laptele de oaie.

Evoluția iaurtului Stragghisto și a băuturilor vegetale Carpos

După introducerea pe piața din România a iaurtului cu specific grecesc, acesta a devenit, ulterior, produsul emblematic în portofoliul Olympus. În 2018, OLYMPUS a lansat și cel mai bun iaurt cu specific grecesc de pe piață, Stragghisto, creat după o rețetă tradițională, cu un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine față de produsele din aceeași categorie de pe piață. Produsul a fost primit cu încântare de iubitorii de lactate și perceput de către majoritatea consumatorilor drept un produs inovator, grație conținutului ridicat de proteine naturale și a hârtiei de orez, menite să absoarbă umiditatea și să îi confere textura cremoasă, ca a unui mousse.

Gama de băuturi 100% vegetale Carpos a fost introdusă în portofoliul Olympus în anul 2018, ca răspuns a unei nevoi tot mai crescute în rândul consumatorilor

Inspirat de natură, cultivat de oameni, Carpos reprezintă o alternativă nutritivă a laptelui și este destinat consumatorilor aflați în căutarea unor produse vegetale cu un conținut nutrițional ridicat. Pe de o parte, Carpos se adresează celor care aleg o dietă vegană, ca o alternativă delicioasă și nutritivă a laptelui. Însă, în același timp, băuturile vegetale sunt destinate și persoanelor cu intoleranță alimentară, întrucât nu conțin lactoză sau gluten.

Acum, în 2020, OLYMPUS oferă o categorie completă de băuturi vegetale, aflată în continuă creștere, în concordanță cu trendul ascendent de la nivel european.

Noi game de produse lansate de OLYMPUS

În 2020, OLYMPUS continuă să ofere inovație la nivel de produs. Astfel, compania a lansat încă un produs nou pe piața din România – brânza pentru grill Olympus Meze. Aceasta face parte dintr-o categorie nouă de brânzeturi la nivel de grup, produsele fiind prezentate în premieră anul trecut, în toamnă, la târgul internațional destinat produselor alimentare, Anuga, din Köln.

OLYMPUS a creat, în colaborare cu un bucătar profesionist, 51 de rețete cu brânză cottage, disponibile pe platforma 51retete.olympusdairy.ro

Brânza cottage poate fi o gustare ușoară, dar și un produs foarte versatil, care poate fi folosit cu ușurință drept ingredient în fel de fel de rețete. „Ne-am gândit să venim în întâmpinarea consumatorilor și să le prezentăm, în colaborare cu un bucătar profesionist, 51 de rețete cu brânză cottage, disponibile pe platforma 51retete.olympusdairy.ro. 20 dintre rețete sunt disponibile și în format fizic, într-o cărticică pe care o oferim cadou la achiziția oricăror două produse din gama Olympus Cottage”, menționează Directorul Comercial.

Investițiile care asigură succesul

Grupul investește constant în tehnologie și modernizarea liniilor de producție, astfel încât să ofere produse de cea mai înaltă calitate, să își eficientizeze volumele și să crească productivitatea. Ultimele investiții realizate în unitatea din Brașov s-au concentrat pe dezvoltarea liniei de brânzeturi proaspete.

La nivel de grup, OLYMPUS participă la numeroase târguri internaționale de amploare, cum sunt Anuga și Sial.

La Olympus, vorbim despre respectarea unor standarde înalte de calitate în toate departamentele, de la colectarea laptelui, la producție și la partea de manipulare

Fabrica de Lapte de la Hălchiu respectă cele mai stricte reglementări în domeniu, fiind certificați și acreditați de cele mai stricte organe de competență. Și pentru că resursa umană este cel puțin la fel de importantă, OLYMPUS consideră că la baza businessului și a funcționării corespunzătoare a acestuia se află oamenii.

Cei peste 450 de angajați Olympus beneficiază, din punct de vedere material, de prime de relocare, bonusuri de performanță, asigurare medicală și transport asigurat. „Ne dorim să investim constant în oameni și, alături de noi, să își construiască armonios carierele”, explică Directorul Comercial.

Angajaților le este facilitat accesul la traininguri pentru dezvoltarea profesională și emoțională, aceștia fiind implicați în diferite proiecte derulate în cadrul companiei

OLYMPUS își canalizează, de asemenea, atenția și resursele către studenții din diferite centre universitare, căutând să îi atragă prin diferite proiecte europene, pentru a-și dezvolta o carieră în industrie, în cadrul companiei. Iar în procesul de recrutare și de selecție al angajaților, compania căută să identifice valori congruente cu cele ale businessului Olympus – implicare, pozitivism și dezvoltare continuă.

Utilizarea tehnologiilor eficiente energetic

Unul dintre principalele angajamente ale Olympus a fost în domeniul protecției mediului și al utilizării tehnologiilor eficiente energetic. Pentru a respecta acest angajament, compania a investit 4 milioane de euro într-o stație de producție de biogaz care produce, în medie, 600 de metri cubi de biogaz pe oră și are o capacitate de stocare de 2.000 de metri cubi.

Stația permite utilizarea eficientă a resurselor naturale și reducerea semnificativă a costurilor în procesul de producție. În acest fel, independența energetică a unității de producție a fost asigurată ca urmare a scăderii cu 60% a necesarului de gaz metan utilizat în consumul intern al fabricii.

Anul 2019 a fost unul dinamic pentru Olympus, cu lansări de produse inovatoare și game noi, atât în portofoliul de produse dairy, cât și în cel cu produse non-dairy. „Continuăm să investim în extinderea portofoliului de produse, aspect care se reflectă și în cifra de afaceri și profitabilitatea înregistrate. Pentru anul acesta, planurile noastre includ noi lansări, împreună cu creșterea pieței de export”, a declarat, în încheiere, Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/olympus-zece-ani-de-calitate-premiata/

 

Citiți și despre: