OMV Petrom lansează campania „România, o țară de nota 10”

25.11.2014

OMV Petrom a lansat o nouă campania „România, o țară de nota 10”, realizată de agenţia GMP Advertising. Campania a fost construită în jurul numărului 10, care recunoaște performanța, fiind totodată un simbol și pentru rezultatele OMV Petrom.

„OMV Petrom este brandul care crede în puterea performanței de a inspira și de a transforma. În această nouă campanie am încercat să spunem povestea oamenilor care văd numărul performanței în orice fac.De la petroliștiide pe platforma din Marea Neagră, la sportiviicare se antrenează pentru următoareaOlimpiadă. Pentru că primul pas către o țară de 10 este ca fiecare dintre noi să-și dorească să facă lucruri de nota 10”, a spus Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

Compania OMV Petrom este în topul celor mai importante și de succes companii românești și este lider în Europa de Sud-Est în domeniul energetic. De-a lungul anilor, compania a fost cel mai mare investitor din România în proiecte de responsabilitate socială, a sprijinit numeroase comunități și domenii precum sportul, educația, mediul

„Performanțele atinse până acum reprezintă baza pe care construim mai departe. Ne dorim să inspirăm pe cât mai mulți să își dorească o atitudine de nota 10”, a spus Iliana Stănculeț, Corporate Brand Manager, Communications & Sustainability Department OMV Petrom.