Rezultate Raiffeisen 2020.

Raiffeisen Bank, decizie importantă pentru toţi clienţii din România

03.11.2020

Operaţiuni cu numerar Raiffeisen Bank. Banca a anunţat că începând cu luna noiembrie, aproximativ o treime (129) dintre agențiile Raiffeisen Bank vor intra în era “Viață fără CA$H”. Astfel, operațiunile cu numerar se vor putea efectua exclusiv la MFM/ATM, în zona 24H, existentă în fiecare unitate. În plus, banca are în alte câteva zeci de unități program redus de casierie, pe care îl va adapta continuu, pe măsură ce traficul va scădea și alternativele digitale oferite clienţilor vor acoperi o gamă și mai largă de operațiuni cu numerar.

Operaţiuni cu numerar Raiffeisen Bank. Ce spune conducerea băncii?

“An de an, Raiffeisen Bank investește sume considerabile pentru a asigura o experiență superioară clienților săi prin serviciile oferite în unitățile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare și schimbări curajoase pentru folosirea operațiunilor “fără cash”, iar asta s-a întâmplat nu doar în industria bancară. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face încă un pas spre încurajarea tranzacțiilor digitale. Vrem să dăm tuturor colegilor din agențiile fără casierie, posibilitatea de a dedica timp activităților cu valoare adăugată pentru clienți, cum sunt consilierea în vederea înțelegerii tuturor functionalităților aplicațiilor noastre și a beneficiilor ofertei noastre de soluții financiare. În felul acesta, ne dorim că, împreună, să construim parteneriate valoroase și durabile pe termen lung”, a afirmat Monica Udrescu, director executiv rețea de unități Raiffeisen Bank.

Operaţiuni cu numerar Raiffeisen Bank. Maşini multifuncţionale

Operațiunile cu numerar pe care le efectuau clienții băncii la ghișeu în cele 129 de unități vor putea fi făcute pe mașini multifuncționale (MFM-uri) sau vor avea soluții alternative:

  • Raiffeisen Online
  • Smart Mobile
  • Colectare

Fiecare angajat al băncii va fi disponibil să asiste clienții pentru a învața să folosească eficient toate canalele alternative de plată (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). În cazurile în care nu există soluție alternativă pentru operațiunile care implică cash-ul, clienții vor fi îndreptați către o agenție Raiffeisen Bank din proximitate.

Ce operațiuni se pot face la MFM?

  • Depunere și retragere de numerar, în lei, în și din conturile proprii;
  • Plata ratelor (lei);
  • Plata facturi utilități;
  • Depunere lei în contul terților (clienți Raiffeisen Bank);
  • Operațiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);
  • Mini-extras de cont;
  • Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);
  • Primire bani prin Western Union.

Citeşte şi Un nou record pe piaţa muncii în octombrie 2020! Câţi români caută un job?

 

 

 

Citiți și despre: