Orange România a înregistrat în primul trimestru din acest an venituri de 230 milioane euro, mai mari cu 4,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe bază comparabilă. Compania a mai anunţat că la finele lunii martie avea 10,394 milioane de clienţi.
“Lansat la finalul anului trecut, pachetul special de sărbători a fost bine primit de către clienți. Atât abonaţii, cât și utilizatorii PrePay au apreciat posibilitatea de a achiziționa mai multe servicii – telefonie, internet și televiziune – pentru a primi mai multe beneficii, disponibile în același pachet. Începând din luna martie, clienţii Orange PrePay beneficiază de programul de loialitate PrePay Bonus, prin care sunt răsplătiți cu avantaje la reîncărcare, reduceri la telefoane și posibilitatea de a câștiga premii lunar”, au anunţat reprezentanţii Orange. .
Creştere de 44% a traficului de internet pe mobil
Şi traficul de internet pe mobil a înregistrat o tendință ascendentă, cu o creştere de 44% faţă de perioada similară din 2013, în strânsă legătură cu numărul, din ce în ce mai mare, de clienți ce folosesc internetul pe mobil, precum și ca urmare a creșterii vânzărilor de smartphone cu 45% în primele trei luni ale lui 2014 față de primul trimestru din 2013.
În plus, unul din factorii ce au determinat această creştere îl reprezintă îmbogăţirea portofoliului de smartphone-uri, mai mult de jumătate dintre ele compatibile cu tehnologia 4G, disponibile la preţuri accesibile.
Avansul consumului de internet mobil a fost strâns legat de cel a streamingului audio şi video, susţinută de adopţia serviciului Orange TV Go.
Astfel, în luna martie, numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei Orange TV Go a crescut de peste patru ori faţă de luna septembrie 2013.
„Odată cu extinderea la nivel național a serviciilor 4G, care oferă o experienţă de vizionare a conţinutului video mult îmbunătăţită, se aşteaptă o creştere constantă a numărului celor care vor prefera dispozitivele mobile pentru a urmări filme, seriale şi emisiuni TV”, au mai spus reprezentanţii Orange.
Rezultatele confirmă interesul pentru servicii de ultimă generaţie
Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a explicat că rezultatele financiare înregistrate în primul trimestru continuă tendințele manifestate în anii anteriori şi confirmă interesul românilor pentru servicii de ultimă generaţie.
„Faptul că tot mai mulți clienți, de toate vârstele, descoperă avantajele accesului la informaţii oriunde şi oricând, prin internetul mobil, este încurajator. Astfel, Orange își propune să le ofere clienților săi cea mai bună experiență de utilizare a serviciilor sale în era digitală, bazată pe o rețea performantă, acum cu o prezență 4G în toată țara, pe o ofertă diversificată de servicii și produse, disponibile într-o puternică rețea de distributie extinsă, atât on-line cât și off-line”, a continuat acesta.