Paharul Retro 5 to go

5 to go lansează paharul Retro. Ce avantaje aduce acesta iubitorilor de cafea?

16.11.2020

Paharul Retro 5 to go. Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piață de astăzi, 16 noiembrie, cu un nou pahar, de 650 ml. Este vorba de cel mai mare pahar din portofoliu. Campania de lansare poartă denumirea RETROGRAND, pentru a sublinia caracteristicile importante ale acestei colecții: stilul retro, regăsit în detaliile grafice, asocierea cu horoscopul, fiecare zodie fiind reprezentată pe pahare prin design și mesaje personalizate, precum și sublinierea faptului că este paharul cu cel mai mare gramaj din portofoliu.

Paharul Retro 5 to go. O colecţie specială

Noul pahar poate fi regăsit în meniu sub denumirea Retro și ia forma unei colecții speciale de 12 pahare, reprezentând cele 12 semne zodiacale. În condiţiile în care vorbim de o ediție concept dedicată zodiilor, Neti Sandu este imaginea acestei campanii. Grafica este realizată de o tânără artistă, Ana Mălăianu.

„Am așteptat mult să lansăm acest pahar, în alte condiții am fi făcut lansarea la început de an. Însă, am avut mai mult timp să lucrăm și eu consider că rezultatul este unul spectaculos. Zodiile și cafeaua au multe în comun, așa că le-am adus alături în noua noastră colecție. Îi așteptăm pe toți prietenii 5 to go să vină la un triplu shot de cafea, să o savureze citind mesajele simpatice legate de zodii de pe pahare și să ne spună părerea lor despre această colecție. Ne bucură colaborarea cu Neti Sandu, suntem încântați să prezentăm împreună cele 12 zodii. Am pregătit mai multe surprize în perioada următoare și sper că vom continua să ne surprindem comunitatea cu noutăți și inovații”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Paharul Retro 5 to go. Preţuri

Printre variantele de băuturi care vor putea fi servite în paharul Retro, la un preț de 15 lei, se numără:

  • cafea cu triplu shot de espresso,
  • ciocolată caldă,
  • chai latte

Cafea la filtru

Tot în acest pahar, fondatorii 5 to go intenţionează să lanseze pentru prima oară în rețea și cafeaua la filtru. Aceasta va avea un preț ceva mai mic, de 10 lei. Lansarea vine în contextul în care, în ultima perioadă, preferinţele românilor pentru cafeaua la filtru sunt în creştere. Până la sfârşitul acestui an, se preconizează că această variantă va fi disponibilă în locațiile 5 to go din întreaga țară.

Citeşte şi Câţi bani au cheltuit românii de Black Friday?

 

 

Citiți și despre: