La aniversarea primului an de la deschiderea magazinului din Capitală, Palatul Vechiturilor își extinde activitatea și demarează noi proiecte. Totul a început în urmă cu un an, când Palatul Vechiturilor – Piața de vechituri în rafturi – lansa un nou concept pe piața de retail din țara noastră. Este vorba despre crearea unui mix între atmosfera unui magazin second hand și diversitatea targului de vechituri.
Magazinul este dedicat atât familiilor cu venituri modeste, cât și amatorilor de de nostalgie și colecționarilor, iar conceput susține consumului responsabil și reciclarea pe termen lung.
”Palatul Vechiturilor închiriază rafturi tuturor persoanelor care doresc să valorifice obiectele ce le ocupă inutil spațiul de stocare din casă, dar nu dispun de timpul necesar pentru a merge la târgul de vechituri sau pentru a le valorifica altfel”, au explicat reprezentanții magazinului.
Două magazine noi
Pentru acest an, Palatul Vechiturilor își propune să deschidă două noi magazine în București și să își extindă prezența pe zona de responsabilitate socială.
Pentru a dezvolta segmentul de donații în parteneriat cu fundații active în social media, magazinul va lansa campania „Umple un sac”.--11-5
.
Proiectul constă în răspândirea a circa 5.000 de saci în cutiile poștale din zonele rezidențiale în vederea colectării de bunuri materiale sub formă de donații, iar fondurile obținute prin valorificarea acestor obiecte vor fi direcționate către diverse asociații și organizării sociale.
Vânzări de 100.000 de euro
La ora actuală, Palatul Vechiturilor are peste 300 de deponenți activi, 10.000 articole listate și vânzări în valoare de 100.000 de euro. Astfel, magazinul s-a impus ca un concept de retail de succes și necesar pe piața din România.
”Pe langă numeroasele suveniruri nostalgice, ne mândrim cu o colecție de peste 5000 de discuri de vinil – muzică românească și internațională, povești și teatru, poate una dintre cele mai mari din București la momentul acesta. Creștem odată cu colecțiile noaste și acest lucru ne face să privim încrezători spre viitor și să dezvoltăm ideea de business spre noi teritorii”, au mai spus reprezentanții companiei.
Proiectul Palatul Vechiturilor a fost dezvoltat de Dan Georgescu, care deține o experiență de 11 ani Business Development, 13 ani în Retail și un Executive MBA absolvit în anul 2006. Acesta a decis să pornească această inițiativă antreprenorială după 18 ani de activitate în mai multe corporații cu renume.