Stiri: Companii

Paralela 45, agenţia de turism în care românii au cea mai mare încredere

08.05.2015

Paralela 45 a fost recunoscută drept „The most trusted brand 2015”, la categoria Agenţii de Turism în cadrul celui mai recent studiu de piaţă realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al şaptelea an consecutiv în care agenţia se bucură de cel mai ridicat nivel de încredere în achiziţionarea vacanţelor.

Trusted Brands 2015 este cel mai complex studiu de piaţă asupra consumatorului european şi are ca scop selectarea brandurilor care au câştigat încrederea consumatorilor şi se plasează în topul preferinţelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat în şapte țări, printre care şi România.

„Anul acesta facem 25 de ani de la prima vacanţă organizată pentru români şi şapte ani de când aceştia ne declară agenţia de turism numărul 1. Până la urmă acesta a fost şi ţelul nostru, să facem diferenţa prin calitate, să le câştigăm încrederea şi să îi surprindem mereu şi mereu cu opţiuni noi de călătorie. După 25 de ani, în care am oferit vacanţe în numeroase destinaţii, suntem mândri să vedem că românii au încredere în noi şi că experienţa noastră le garantează calitatea. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără întreaga echipă formată din cei aproape 200 de colegi care transformă în realitate visul fiecărui turist, prin crearea unor vacanţe de neuitat. În prezent am depăşit 100 de circuite în portofoliu, am extins numărul de agenţii, iar cei 25 de ani de muncă tocmai ce au fost încununaţi cu şi mai mare succes prin acest premiu”, a declarat Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45. 

Paralela 45 activează de peste 25 de ani pe piaţa vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, ce deţine o reţea naţională formată din 35 agenţii şi aproape 200 de angajaţi.

Alături de turismul individual şi intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetrează la ora actuală pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regăsindu-se în exclusivitate doar în cadrul agenţiei. Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei agenţiei Paralela 45.

Trusted Brands 2015 s-a desfăşurat concomitent în şapte ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii comune şi un număr de maximum 18 categorii locale.