Stiri: Retail

Parteneriat intre cora si tazz by eMAG.

Parteneriat între cora şi tazz by eMAG. Ce avantaje vor avea clienţii?

09.08.2021

Lanţul de supermarketuri cora a anunţat că dezvoltă serviciul cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deţinută de eMAG. Clienţii cora din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Bacău, Drobeta şi Ploieşti vor avea acces rapid, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esenţiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicaţia tazz”, a anunţat cora.

Anunţul făcut de conducerea cora România

“cora investeşte continuu în dezvoltarea şi optimizarea e-commerce, segment care are un potenţial mare de creştere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului şi este în acelaşi timp un instrument de consolidare a relaţiei cu clienţii. Facem încă un pas spre aceştia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înţelegem mai bine dorinţele şi să livrăm ca atare. Parteneriatul cu tazz întăreşte serviciul cora Express şi se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut şi datorită cărora clienţii primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, a spus Claudia Badea, director operaţional e-commerce cora România şi directorul hipermarketului cora Lujerului.

Oferte speciale

Cele două companii le-au pregătit clienţilor o ofertă specială, livrare gratuită şi un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă în contul acestora pentru comenzi până pe 5 septembrie 2021.

„Planul nostru este să transformăm tazz by eMAG în aplicaţia pe care te poţi baza oricând, iar livrările de cumpărături în mai puţin de 60 de minute să fie o realitate oriunde ai locui în România”, a declarat Alin Şerban, CEO tazz by eMAG.

Citeşte şi Investiţii eMAG: 1,5 milioane de euro pentru reamenajarea sediului central