Magazinul online FashionUP îşi extinde portofoliul de produse, incluzând din această lună și Puma România, unul dintre cele mai îndrăgite și solicitate branduri de vestimentaţie sportivă. Retailerul vine astfel în întâmpinarea dorinţei clienților de a avea acces la o gamă cât mai variată de produse la cele mai bune preţuri. În ceea ce privește colaborarea cu Puma România, aceasta a prins contur în noiembrie 2015, printr-o campanie organizată în perioada Black Friday.
Parteneriatul presupune adăugarea în oferta magazinului a peste 200 de articole de încălțăminte pentru bărbați și femei, urmând să fie extinsă gama cu articole de îmbrăcăminte și accesorii. Toate produsele Puma sunt disponibile la prețuri speciale, începând de la 49,90 lei, iar unele dintre ele beneficiază de reduceri care ajung până la 55%.
La începutul acestui an, FashionUP înregistrează vânzări cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. Totodată, compania preconizează că va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse care să îndeplinească o singură condiție, cea care diferențiază magazinul de altele similare: branduri de top la prețuri mici.
Pe lângă Puma România, gama fashion sport mai cuprinde mărci precum Adidas, Nike, New Balance, Reebok și Vans, iar acestora li se adaugă, din portofoliul extins, branduri precum Guess, CK, Just Cavalli, Michael Kors.
Citiți și despre:
ZorileStore estimează o creştere de 30% a vânzărilor de Black Friday Magazinul ZorileStore a lansat astăzi portofoliul pentru Black Friday și pentru începutul sezonului de iarnă. Fiind un magazin care pune accent pe noutățile din domeniul fashion sport, anul acesta aduce în […]
FashionUP estimeză vânzări de 1 milion de euro, de Black Friday 2015 FashionUP anunță pentru campania Black Friday 2015 reduceri de până la 80%, timp de trei zile. Magazinul online dedicat segmentului fashion pregătește o campanie specială, începând cu 20 noiembrie. Sub numele […]
Office Shoes anunţă reduceri de până la 50%, în acest weekend Magazinul de încălţăminte Office Shoes derulează în perioada 26-29 noiembrie campania Black Friday Weekend, în cadrul căreia vor exista numeroase reduceri de până la 50% reducere. Retailerul pregăteşte […]
Auto Italia: 22 de autoturisme, cu preț special de Black Friday Auto Italia participă, pentru al doilea an consecutiv, la campania de reduceri Black Friday, derulată online pe eMAG. Astfel, astăzi, în intervalul orar 06:00 - 23:59, cei interesați de achiziția unui model […]
Românii aşteaptă perioadele de reduceri pentru a cumpăra o vacanţă Peste 35% din vacanțele de vară sunt cumpărate prin oferte promoționale, conform unui studiu intern realizat de Paralela 45. Astfel, românii aşteaptă perioadele de reduceri pentru a începe planificarea […]