Slide

Stiri: Companii

Parteneriat între PayPoint România şi Blue Air

06.08.2014

Operatorul de plăţi PayPoint România a încheiat un acord cu compania aeriană Blue Air, iar în urma acestei colaborări clienţii companiei aeriene îşi vor putea plăti biletele de avion prin intermediul terminalelor PayPoint instalate în magazinele de proximitate din întreaga ţară.

Semnarea acestui parteneriat marchează intrarea PayPoint pe segmentul plăţilor aferente serviciilor de transport, Blue Air fiind singura linie aeriană din portofoliul companiei.

Acesta reprezintă un pas important realizat de PayPointîn direcţia dezvoltării portofoliului de parteneri pe segmente de plăţi din ce în ce mai variate.

Pentru a putea achiziţiona biletele de avion, clientul îşi face rezervarea pe website-ul companiei Blue Air şi selectează opţiunea de plată prin PayPoint. Astfel este generat online un document prevăzut cu cod de bare şi cod de referinţă format dintr-un şir de caractere. După aceea, clientul merge în cel mai apropiat magazin partener PayPoint în termen de maxim 24 ore de la data rezervării, unde fie îi înmânează vânzătorului documentul cu cod de bare, pentru a-l scana, fie îi comunică acestuia codul de referinţă. Clientul plăteşte în numerar şi primeşte la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzacţiei.

„Aducerea Blue Air în portofoliul nostru de parteneri demonstrează determinarea PayPointîn a oferi consumatorilor săi cea mai variată gamă de plăţi de pe piaţă. Ne bucurăm că ne aflăm în poziţia de a pune la dispoziţia consumatorilor o alternativă de plată ce răspunde optim nevoilor acestora, prin securitatea şi rapiditatea tranzacţiilor, dimensiunea reţelei, dar şi programul prelungit de lucru al magazinelor partenere. Suntem convinşi că această colaborare va fi una de succes şi tot mai mulţi români vor opta pentru plata contravalorii biletului de avion în numerar, în oricare din cele peste 8500 puncte de plată PayPoint”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

Gheorghe Răcaru, Director General Blue Air, a explicat că echipa companiei caută în permanenţă noi soluţii care să le ofere pasagerilor un confort sporit, încă de la primul contact cu serviciile Blue Air, pe parcursul călătoriei, cât şi la aeroportul de destinaţie.

„Noul parteneriat cu PayPoint face parte dintr-un program amplu de diversificare şi simplificare a plătii biletelor de avion. Această nouă modalitate de plată se alătură celorlalte opţiuni de achitare a biletelor de avion, respectiv plata prin card, depunere numerar, CardAvantaj (plata în rate), etc”, a mai spus acesta.