Parteneriat intre Speedwell si KPMG

Parteneriat între Speedwell și KPMG

16.07.2020

Parteneriat între Speedwell și KPMG. Cele două companii au anunţat încheierea unei tranzacții importante pentru închirierea de birouri în MIRO. Este vorba de un nou proiect ce urmează să fie dezvoltat în zona Băneasa, București. Speedwell a primit autorizația de construire, o etapă esențială în evoluția proiectului. Prin urmare, angajații KPMG se vor putea muta în noul sediu la sfârșitul anului 2021.

Compania de consultanță imobiliară Knight Frank a fost cea care a gestionat această tranzacție.

KPMG va ocupa 40% din clădirea MIRO

KPMG va ocupa 8.500 mp. Suprafața reprezintă aproximativ 40% din totalul disponibil spre închiriere în cadrul MIRO. Marcând astfel una dintre cele mai mari tranzacții din ultimele luni, contractul reconfirmă valoarea conceptului propus.

Facilităţile oferite

Având spații de birouri clasa A, certificări BREEAM Excellent și WELL, alături de multe facilități concepute pentru bunăstarea angajaților, MIRO este cea mai bună alegere pentru un mediu favorabil de lucru.

“Activitățile Speedwell evoluează într-un ritm rapid în România. Încheierea unei tranzacții cu o companie multinațională așa cum este KPMG ne confirmă încrederea în acest proiect și strategia noastră de dezvoltare. Noile spații de birouri reprezintă o investiție în confortul celor ce vor lucra aici. MIRO creează un mediu de lucru sănătos și flexibil printr-un echilibru între muncă și timp liber, datorită facilităților, spațiilor verzi și celei mai noi tehnologii din domeniu”, a afirmat Jan Demeyere, Co-Fondator și Partener Speedwell.

Ce spune conducerea KPMG?

“Decizia KPMG România de a se muta într-un nou sediu modern în București reflectă obiectivul nostru de dezvoltare ca lideri în domeniul consultanței și ca unul dintre angajatorii de top, în următorul deceniu.

Noul spațiu cu certificări BREEAM Excellent și WELL pune accentul pe sustenabilitate și eficiență energetică prin aplicarea celor mai noi tehnologii, sporind standardele de calitate. Mai mult, acestea oferă angajaților noștri un spațiu de lucru îmbunătățit și un echilibru între timpul lucrat de acasă și cel petrecut la locul de muncă. Provocările operaționale actuale vor fi rezolvate prin intermediul unui sistem HVAC care asigură aer proaspăt și curat în întreaga clădire, un mediu de lucru sigur, spații de colaborare, de relaxare și săli de ședință care transformă mijloacele de tehnologie în instrumente pentru succes.

Așteptăm cu entuziasm această nouă etapă care demonstrează angajamentul KPMG pentru un viitor mai bun și pune pe primul loc sănătatea și siguranța angajaților și a clienților noștri.”, a declarat Ramona Jurubiță, Country Managing Partner KPMG România.

Piaţa de birouri trece printr-o perioadă de adaptare

“Semnarea unui contract atât de important într-o perioadă oarecum dificilă este o onoare pentru noi și suntem convinși că această relație de colaborare va fi benefică pentru toate părțile implicate, pe termen lung. Piața de birouri trece printr-o perioadă de adaptare, perioadă la care luăm parte în mod activ și lucrăm la concluziile finale. În primele șase luni ale anului au fost încheiate 66 de tranzacții, însumând o suprafață totală de 100.000 mp, mai puține decât de obicei, din cauza stării de urgență. În ciuda acestui fapt, ne așteptăm la o revenire, începând cu 2021.”, a declarat Horațiu Florescu, Chairman & CEO, Knight Frank România & Ungaria.

Despre proiectul MIRO

Localizat în zona de nord a Bucureștiului, MIRO va pune la dispoziția chiriașilor spații de birouri cu design premium și un mediu de lucru confortabil. Proiectul se diferențiază prin vizibilitate, acces facil realizat din Șoseaua București-Ploiești și accentul pus pe bunăstarea celor care vor lucra acolo.

Citeşte şi România susține implementarea instrumentului SURE

 

 

 

 

Citiți și despre: