PayPoint împlinește 10 ani pe piața locală

14.08.2018

Pe data de 11 august, PayPoint România a împlinit 10 ani de la lansarea serviciului de plăți facturi pe piața din România. În toţi aceşti ani, portofoliul de parteneri ai companiei a ajuns la 160 de furnizori, reţeaua de magazine cu semnul galben PayPoint a atins 11.700 puncte, iar numărul de tranzacții plăți facturi înregistrate de la introducerea serviciului pe piață depășește 350 de milioane.

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, este o companie de origine britanică care a intrat pe piața locală în mai 2007, odată cu achiziția Paystore – un furnizor local de servicii de încărcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă. Un an mai târziu, în august 2008, PayPoint a anunțat intrarea pe un segment nou în mediul de retail, cel de plată a facturilor.

Pe parcursul ultimilor zece ani, PayPoint s-a dezvoltat organic, iar în octombrie 2017 a finalizat și achiziția Payzone SA, demers ce a accelerat creșterea de care s-a bucurat până în acel punct. În acest moment, portofoliul de parteneri PayPoint numără peste 160 de furnizori, iar în anul financiar 2017-2018, prin terminalele companiei, au fost efectuate peste 85 milioane tranzacții plăți facturi (incluzând și aportul Payzone).

Per total, de la introducerea serviciului pe piața din România și până la finalul anului financiar 2017-2018, PayPoint România a procesat peste 350 milioane tranzacții plăți facturi.

Rețeau punctelor de plată s-a dezvoltat în ritm alert, pornind în 2008 de la aproximativ 1000 de magazine unde era disponibil serviciul plăți facturi. Încă din august 2008, PayPoint a depus eforturi susținute pentru a crește numărul de comercianți parteneri, concentrându-se nu doar pe numărul acestora, ci mai ales pe calitatea rețelei, asigurându-se că aceștia întrunesc condițiile necesare pentru o colaborare optimă. În prezent, consumatorii din România au la dispoziție peste 11.700 magazine cu semnul galben PayPoint, în timp ce, alături de punctele de încasare Payzone, numărul total de terminale depășește 20.000.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Suntem norocoși să avem cei mai dedicați consumatori și comercianți parteneri și ne mândrim cu acest lucru. Știm din cercetările întreprinse că acest canal de plată – terminale amplasate în magazine de proximitate, asistate de vânzători – este considerat de utilizatori ca fiind cel mai avantajos, așa cum știm și din experiență că, rezolvând toate plățile în același loc, aceștia au mai mult timp pentru ei. Totodată, utilizatorii PayPoint sunt și clienți fideli ai magazinelor în care plătesc, iar asta ne bucură, întrucât sistemul PayPoint aduce beneficii reale partenerilor din retail, făcând parte din oferta extinsă de servicii a acestora. Adesea, magazinele sunt adevărate ancore în jurul cărora se centrează comunitățile, iar PayPoint a depus constant eforturi pentru a fi cât mai aproape de consumatori și de nevoile acestora. Deşi competitorii noştri tind spre perceperea de comisioane suplimentare de la consumatori, noi ne mândrim că le putem ușura tuturor vieților cu plăți gratuite, sigure, rapide şi mai ales cu acea notă personală generată de interacțiunea dintre consumator și vânzătorul din magazin. Suntem onorați de încrederea pe care o au în noi consumatorii și partenerii noștri și le mulțumim tuturor pentru că sunt alături de noi. Așteptăm cu nerăbdare următorii 10 ani!”

Compania va continua investițiile în calitatea şi extinderea serviciilor și rețelei de comercianți parteneri, pentru a continua să îndeplinească promisiunea făcută consumatorilor: oferirea serviciilor de care au nevoie, acolo unde au nevoie, indiferent că este vorba de magazine în zone izolate, furnizori cu acoperire locală ori tipuri inovatoare de plăţi în mediul de retail.

Totodată, PayPoint va continua și investițiile în tehnologie, vizând noi tipuri de plăți digitale/ electronice și o nouă generație de terminale.

 

 

Citiți și despre: