Slide

Stiri: Retail

PayU: 5 milioane de români vor face cumpărături de Black Friday

20.11.2014

PayU se așteaptă ca peste 5 milioane de români să profite de Black Friday în acest an, acest lucru reprezentând aproape 1 din 2 români care deţine acces la Internet. Compania a anunţat că în acest context atât capacitatea de procesare cât și infrastructura de securitate au fost ajustate pentru a acomoda volumul mare de comenzi.

Nivelul investiției pe care PayU l-a efectuat începând cu luna septembrie 2013 pentru pregătirea ultimelor două ediții de Black Friday (2013 și 2014) se situează la aproape jumătate de milion de euro.

„Ne așteptăm ca, dintre aceștia, aproape 50% să plătească online cumpărăturile de Black Friday, rapid și în siguranță. Clienții magazinelor online vor putea alege să plătească prin oricare dintre cele 15 metode de plată oferite de platforma PayU, urmând un proces simplu și rapid, adaptat pentru orice ecran: PC, laptop sau mobil”, declară Daniel Nicolescu, Country Manager PayU România.

Cei mai importanți retaileri din România s-au pregătit în acest an cu reduceri care merg până la 90% atât în segmentul electro-IT cât și în alte categorii de produse populare, cum ar fi modă, produse de înfrumusețare, home-deco, cărți și multe altele.

Black Friday este un eveniment de cumpărături, dar și unul social, fiind și ziua în care industria eCommerce concurează cu orice altă industrie din țara noastră ca venituri raportate din vânzări.

În acest an, cei mai mari retaileri online cu care PayU lucrează estimează să depășească vânzări de 300 de milioane de lei în ziua de Black Friday. Unii dintre ei însă vor avea reduceri în săptămâna de dinainte sau de după 21 noiembrie, ceea ce face ca în total luna noiembrie să depășeascăîn vânzări oricare altă luna din întregul an.

„Contribuția PayU la acest eveniment este una semnificativă și ne responsabilizează foarte mult. PayU a investit masiv în acești ultimi doi ani astfel încât toți cumpărătorii să se bucure de momentul Black Friday, plătind rapid și în siguranță produsele pe care și le doresc pentru ei sau pentru familiile lor. Misiunea noastră este de a securiza plățile online și de a contribui la o experiență cât mai bună a cumpărătorilor”, spune Daniel Nicolescu.