Slide

Stiri: Economie

Pe 1 iulie are loc conferinţa “Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică”

11.06.2014

Asociaţia Consultanţilor în Management din România (AMCOR) şi partenerii săi locali (Expert Consulting, Gapa şi Vertical Finance) organizează pe data de 1 iulie Conferinţa Regională din Timişoara:“Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică”.

Evenimentul va avea loc în cadrul hotelului Timişoara (sala Atena) şi este dedicat practicienilor din domeniul consultanţei în management, precum şi partenerilor lor din mediul public şi privat.

Printre invitaţii care vor lua cuvântul în timpul conferinţei se numără Francesco d’Aprile, Immediate Past Chair al ICMCI (Consiliul Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management) Raluca Cibu Buzac -Director Direcţia Politici Regionale şi Internaţionalizare în cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest şi ndrei Churican – Vicepreşedinte în cadrul Centrului Naţional pentru Producţie şi Consum Durabil.

Evenimentul va fi structurat în două părţi. Prima parte va fi dedicată prezentărilor, iar cea de a doua parte va fi reprezentată de o sesiune interactivă.

„Prezentarea dlui. Francesco d’Aprile va pune accent pe strategiile creative de management ca metodă pentru depăşirea situaţiilor de criză şi pe modul în care este perceput rolul consultantului de către clientul său, cu accent pe importanţa asigurării unei comunicări eficiente şi etice în această relaţie”, a anunţat AMCOR, într-un comunicat de presă.

Şi partenerii locali ai Conferinţei vor susţine prezentări în cadrul evenimentului, printre aceştia numărându-se Marian Mocan, director Expert Consulting, Cristian Găină, director Gapa şi Ciprian Iorga, director Vertical Finance. Prezentările acestora vor pune accent pe problemele de etică cu care se confruntă profesia, fonduri europene, precum şi pe necesitatea consultanţei în management în condiţiile de piaţă actuale.

Pentru sesiunea a doua sunt propuse trei 3 teme. Este vorba despre strategii de gestionare a situaţiilor de criză, comunicarea şi efectele ei în relaţia cu beneficiarii misiunilor de consultanţă şi consultanţa în management: între etică şi profit.