Pe 25 și 26 iunie, la Bucureşti, va avea loc evenimentul Marketing Research Conference 2014 – Connected Consumer Insights, în cadrul conferinţei fiind dezbătute cele mai în vogă teme pentru brandurile care vor să țină pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizând în același timp bugetul de promovare.
Prima zi a evenimentului va porni cu o dezbatere despre piața de research din România pentru a descoperi dacă este adaptată sau nu la nevoile brandurilor. Printre participanții care vor discuta această temă se număra Miruna Antonescu (The Geeks) și Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).
„Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoaștere a consumatorilor conectați este necesară și o abordare nouă. De aceea ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam Moroianu și Cătălina Laschon (Nielsen România)vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind și de la un studiu de caz în care aceasta a fost utilizată pentrute starea de spoturi TV”, au anunţat organizatorii, într-un comunicat de presă.
Research-ul nu este dedicat doar companiilor cu bugete mari și este de ajutor și în cazul IMM-urilor. Astfel, în cazul evenimentului vor fi prezentatet și o serie instrumente adaptate la bugetele brandurilor mici prezente în online.
Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul în care un magazin online de bijuteriiși-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook în urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale)va trece în revista pașii concreți de creștere a unui B2B prin Pay Per Click.
Prima zi a evenimentului se va încheia cu un workshop despre mobile research susținut de Millward Brown
„RTB Trend Report Europe arata o creștere de 15% a cheltuielilor aferente programmatic buying în Europa în primul trimestru al acestui an. Programmatic marketing este un trend manifestat la nivel internațional care a intrat și în România, odată cu nevoia brandurilor de a se adapta la era digitalului. Despre programmatic buying și tool-uldeținut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului în timp real va povesti Alex Visa (GroupM) în cea de-a doua zi a evenimentului”, au mai spus orgenizatorii Marketing Research Conference 2014..
.Consumatorul actual este conectat la tot mai multe canale media, de aici venind şi importanta cunoașterii în profunzime a comportamentului lui. Andreea Coca (GfK) va crea profilurile consumatoriilor din România în funcție de device-urile pe care le folosesc.
În condiţiile în care consumatorul conectat nu trăiește doar în mediul urban, Alexandra Iavorschi (StarcomMediaVest Group) va prezenta un studiu care privind acest consumator și stilul lui de viață, consumul de presă, subiectele de interes și cheltuielile pe gospodărie.
După aceea, Millward Brown va prezenta un studio de caz cu tema „Cross Media Effectiveness”.