Penny Market deschide mâine un nou magazin, în Zalău, a doua unitate a retailerului din acest oraş. Compania continuă astfel planul de expansiune şi ajunge la o reţea de 153 de magazine, la nivel național.
Prin deschiderea acestui supermarket, retailerul își propune să le ofere clienților posibilitatea de a accesa cu uşurinţă produsele preferate, încadrându-se astfel în strategia pe termen lung a retailerului de a aduce cât mai aproape de cumpărători magazine de proximitate.
În plus, în prima săptămână de la deschidere, clienții din Zalău sunt invitați la trei zile de degustare și testare a celor mai importante mărci proprii Penny și Penny to Go.
„Ofertele pregătite pentru deschidere se axează pe discounturi semnificative la alimente de bază, promoții atractive la produse proaspete (inclusiv legume-fructe), prețuri imbatabile pentru mai multe articole non-alimentare și pe deja celebrele Happy Days, respectiv zile cu reduceri de 20% la întregi categorii de produse”, a anunţat compania, într-un comunicat de presă.
Noul unitate Penny Market ocupă o suprafață de 900 metri păraţi şi deţine 55 locuri de parcare. În plus, prin această deschidere, compania a creat 16 locuri de muncă în plan local.