REWE România, prin lanțul de magazine PENNY Market, a lansat campania de brand de angajator „Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău” prin care își propune să prezinte valorile companiei și oportunitățile de dezvoltare pentru toți cei interesați de domeniul retail-ului.
Penny Market reprezintă unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din România și unul dintre cei mai importanți angajatori de pe piața locală, având în prezent 212 magazine și peste 4.000 de angajați în întreaga țară.
Noua campanie promovează o serie de valori cheie care contribuie la crearea unui mediu de lucru în care angajații să se simtă motivați și în care aceștia să poată evolua continuu: orientare către client, siguranță, dezvoltare, responsabilitate, structura organizatorică orizontală, apreciere și spirit de echipă.
Campania este susținută chiar de angajații companiei, care sunt mândri să povestească despre debutul carierei la Penny Market, progresul și oportunitățile inedite pe care le întâmpină atât la nivel național, cât și internațional.
„Credem că sloganul campaniei prezintă foarte clar misiunea noastră. Ne concentram pe înțelegerea și ascultarea activă a colegilor noștri – Echipa ta. Apreciem angajații implicați și îi consideram parte din succesul companiei. De asemenea, ne dorim ca aceștia să fie în prim plan, lucrăm alături de ei, credem în experiența și dedicarea lor – Pasiunea ta. Acțiunile fiecărui coleg au același obiectiv: crearea unui design modern și elegant pentru magazinele noastre – Magazinul tău”, explica Daniel Gross (Director General REWE Romania).