Stiri: Companii

Pepsi lansează campania Pepsi Challenge în România

14.04.2015

Pepsi România dă startul campaniei „Pepsi Challenge”, în cadrul unei mişcari globale ambiţioase, care provoacă fanii Pepsi să experimenteze viața într-un mod diferit. Marius Moga se alătură ambasadorilor internaționali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti şi Jerome Jarre, pentru a-i provoca pe români să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, sub hashtagul #pepsichallenge.

Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invită consumatorii să sfideze convenţiile şi să încerce experiențe noi, participând la o serie de provocări lunare şi săptămânale, anunţate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.

În luna aprilie, oricine poate crea un design nou pentru doza de Pepsi, intrând în aplicația specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai reușite trei propuneri vor ajunge, în ediţie limitată, pe rafturile magazinelor din ţară.

 „Pepsi este un brand inovator, cool şi mereu pus pe fapte mari atunci când vine vorba de interacţiunea cu fanii săi, iar Pepsi Challenge a fost o provocare mai întâi pentru noi – să reafirmăm spiritul Pepsi și să gasim idei îndrăznețe, creative și relevante pentru fani. Am pregătit o colecție de provocări variate, cu multe premii puse în joc, dar mai ales cu multe experiențe diferite, care te invită să încerci în fiecare săptămână ceva nou. Colaborarea cu Marius Moga a luat naștere în mod firesc, el fiind un artist creativ și polivalent, care a acceptat numeroase provocări de-a lungul carierei”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania.

Campania globală Pepsi Challenge este cea mai mare şi complexă campanie Pepsi de până acum, în care sunt implicate vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lume să trăiască experienţe noi, memorabile.